Taip, kompui, o jam rodydavo softas irgi davikliai. Bet rezultate artati trukciodavo ar kazkokia kita xuijnia daresi, dabar nepamenu, kuri dingo po atjungimo. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų news:i41k9v$arh$1@trimpas.omnitel.net... > o tai kokio velnio jis atsidarinėdavo? Vadinas koNpui atrodė, kad reikia. > Nes jį gi spyruoklė laiko uždarą > > "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message > news:i41j9e$9hr$1@trimpas.omnitel.net... >> O tai kaip be jo? >> Net garsas eidavo kitoks, kai nelaiku atsidarydavo. >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >> news:i41ilo$8qd$1@trimpas.omnitel.net... >>> o ten buvo EGR'as? >>> >>> >>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>> news:i41id2$8fo$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Pameni mano raudona touringa? >>>> Tai va paprastai. >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >>>> news:i41ess$3sl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> kaip jis gali nelaiku atsidaryt? >>>>> >>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>>>> news:i41eat$36k$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Kai nelaiku atsidaro, tada pamaiso. >>>>>> O senoj mashinoj visko buna. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >>>>>> news:i41apn$ui8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> na nesu labai labai įsigilinęs, bet su lambdomis pas dyzelį truputį >>>>>>> kitaip. Ir degimo procesas kitoks. EGR'as tiesiog mažina degimo >>>>>>> temperatūrą. Beje, o ką jis tau maišo? >>>>>>> >>>>>>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >>>>>>> news:i419uf$tpc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Įprasta lambda. Arba oro pertekliaus koeficientas. Kuriam esant >>>>>>>> arti ~1 CO ir CH deginiuose būna minimalus, bet NOx padidėja >>>>>>>> smarkiai. Tam ir yra katalizatorius, kuris ir turi išskaidyti >>>>>>>> toksiškus azoto oksidus į azotą ir deguonį. Tai kam šitoje vietoje >>>>>>>> dar EGR'as? >>>>>>>> >>>>>>>>> kokia dar lambda pas dyzelį? >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:i40u1h$fro$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Va būtent. Būtų įdomų paskaityti automobilių inžinierių, kurie >>>>>>>>>> įdiegė šituos mazgus į automobilius, nuomonę. >>>>>>>>>> Šiaip gi katalizatorius skaido azoto oksidus į azotą ir deguonį >>>>>>>>>> sėkmingai prie reikiamos lambdos. Tai kam tada tas dujų >>>>>>>>>> recirkuliavimas ir paskui papildomas suodžų kaupimas su visomis >>>>>>>>>> iš to išplaukiančiomis neigiamomis pasekmėmis? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>o kaip su ekologija, poxui? Kaip manai, kam tie mazgai >>>>>>>>>>>reikalingi? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>