kazkaip man tie super duper kur 30kkm gali sukt tokia nesamone atrodo kad net nezinau nu nelimpa niekaip "Anfora" <k750moto@lgmail.com> wrote in message news:j0p29a$mqu$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > situacija tokia: yra FORD su prancuzisku dyzeliniu 1.6 66 kw TDCI > varikliu. Pakeitus tepalus ir pravaziavus 1500 km. buvo dinges tepalo > slegis, nulupus karteri, paaiskejo, kad uzsikises tepalo paememjo > sietelis, nes variklyje yra susikaupe "sudo". Numanoma priezastis - tepalo > keitimas neacizvelgiant i exploatavimo salygas kas 20 000 km. Sietelis > pakeistas, karteris isplautas, pakeistas filtras ir tepalai. Pravaziavus > 3000 km vel dingo slegis... Vel nuimtas karteris, isplautas sietelis, > karteris, pakeisti tepalai ir filtras. Pravaziavus 6000 km, vel dingo > slegis, bet is nevilties buvo numinta tapke iki dugno, tai, matyt, > praspjove ta suda ir vaziuojama sekmingai iki siol. Dabar jau 15 000 km ir > kyla noras keisti tepalus, nors supilti super duper longlaifinaiai, su > kuriais dyzeliui galima vaziuot 30 000, o benzui net 50 000 km. Tuo paciu > lupsiu turbina, nes per oro kolektoriu tasko tepalus, pasalinsiu sieteli, > kuris yra turbinos tepalo paemimo vamzdelyje, nes ji bus garantuotai > uzsikises, ir vesiu turbina diagnostikai, o gal net remontui :( > > Mastau daryt taip: ipilu i sena tepala "smaros" variklio praplovimui, > duodu motorui padirbt kiek ten reik minuciu ar kilometru, ispilus sena > tepala, lupu karteri, viska isvalau, keiciu filtra, lupu turbina, uzkisu > turbinos tepalo padavimo anga, pilu pusiau sintetika ir birbinu varikli > kelias valandas, tada vel viska nupilu, lupu karteri, isvalau, keiciu > nauja filtra, pilu super duper sintetika, dedu turbina i vieta ir vaziuoju > laimingas. > > Siek tiek neramu del tos "smaros" varikliui plauti. Nesu su jomis > susidures... Manau, kad normaliu atveju jos yra blogis, bet mano atvejis > nera is normaliuju, o vaziuot ir pastoviai laukt, kada vel uzsidegs tepalo > spaudimo lempute, nebesinori... > > Zodziu, kas raukiat situose dalykuose, paprotinkit, jei kazka sumasciau ne > taip, gal yra kitu budu isplauti varikli is vidaus. Apmyzt ir padegt fordo > nesiulykit, nes jis man brangus kaip atminimas :) Taip pat patarkit, kurie > is tepalu butu tinkamiausi siam fokusui atlikti, kokia "smara" naudoti > pilimui i sena tepala (jei apskritai naudoti). Girdejau, kad Shell tepalai > turi geriausias plaunamasias savybes ir tipdo suodzius, bet gal cia > tiesiog zmogui nuo ju geriausias navaras buvo, tai taip ir aiskino :) > > Is anxto dekavoju. > > >