visi tie longlife'ai ir pan. briedas tai kaip XADO ir bugajeco žvakutės. savo zyzliam keičiu "aliejų" ramiausiai kas 15kkm ir nesuku pautų. yra gi pirkti parduotuvese Hi-Gear Engine Flush skarbių, supili, prasuki kokių 10min ir išpilęs senus tepalus supili naujus. žinoma jei ten pas pati jau "dumbliai" karteryje tai manau bus daugiau darbo ir skalbimo. gali būti, jog vidiniai kanalai kur nors pasikimšę. Staska gal šiuo atveju kompetetingesnių patarimų pasiulys. "Anfora" <k750moto@lgmail.com> wrote in message news:j0p29a$mqu$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > situacija tokia: yra FORD su prancuzisku dyzeliniu 1.6 66 kw TDCI > varikliu. Pakeitus tepalus ir pravaziavus 1500 km. buvo dinges tepalo > slegis, nulupus karteri, paaiskejo, kad uzsikises tepalo paememjo > sietelis, nes variklyje yra susikaupe "sudo". Numanoma priezastis - tepalo > keitimas neacizvelgiant i exploatavimo salygas kas 20 000 km. Sietelis > pakeistas, karteris isplautas, pakeistas filtras ir tepalai. Pravaziavus > 3000 km vel dingo slegis... Vel nuimtas karteris, isplautas sietelis, > karteris, pakeisti tepalai ir filtras. Pravaziavus 6000 km, vel dingo > slegis, bet is nevilties buvo numinta tapke iki dugno, tai, matyt, > praspjove ta suda ir vaziuojama sekmingai iki siol. Dabar jau 15 000 km ir > kyla noras keisti tepalus, nors supilti super duper longlaifinaiai, su > kuriais dyzeliui galima vaziuot 30 000, o benzui net 50 000 km. Tuo paciu > lupsiu turbina, nes per oro kolektoriu tasko tepalus, pasalinsiu sieteli, > kuris yra turbinos tepalo paemimo vamzdelyje, nes ji bus garantuotai > uzsikises, ir vesiu turbina diagnostikai, o gal net remontui :( > > Mastau daryt taip: ipilu i sena tepala "smaros" variklio praplovimui, > duodu motorui padirbt kiek ten reik minuciu ar kilometru, ispilus sena > tepala, lupu karteri, viska isvalau, keiciu filtra, lupu turbina, uzkisu > turbinos tepalo padavimo anga, pilu pusiau sintetika ir birbinu varikli > kelias valandas, tada vel viska nupilu, lupu karteri, isvalau, keiciu > nauja filtra, pilu super duper sintetika, dedu turbina i vieta ir vaziuoju > laimingas. > > Siek tiek neramu del tos "smaros" varikliui plauti. Nesu su jomis > susidures... Manau, kad normaliu atveju jos yra blogis, bet mano atvejis > nera is normaliuju, o vaziuot ir pastoviai laukt, kada vel uzsidegs tepalo > spaudimo lempute, nebesinori... > > Zodziu, kas raukiat situose dalykuose, paprotinkit, jei kazka sumasciau ne > taip, gal yra kitu budu isplauti varikli is vidaus. Apmyzt ir padegt fordo > nesiulykit, nes jis man brangus kaip atminimas :) Taip pat patarkit, kurie > is tepalu butu tinkamiausi siam fokusui atlikti, kokia "smara" naudoti > pilimui i sena tepala (jei apskritai naudoti). Girdejau, kad Shell tepalai > turi geriausias plaunamasias savybes ir tipdo suodzius, bet gal cia > tiesiog zmogui nuo ju geriausias navaras buvo, tai taip ir aiskino :) > > Is anxto dekavoju. > > >