Tema: Re: patarimo: uzsisikes variklis
Autorius: lietuvys
Data: 2011-07-28 23:39:10
Aš ne specialistas, bet kažkada užmačiau tokias istorijas:
http://www.mazda6forums.co.uk/forum/index.php/topic,1289.0.html

http://www.mazda6forums.co.uk/forum/index.php?PHPSESSID=8abe3b9de8ef483eba6b99617132a214&/topic,861.0.html

Ir dar klausimas - ar kartais karterio tarpinė / hermetikas ar pan. nebus tas šiukšlintojas, kuris ganėtinai greitai patirpsta ir išvarinėjamas po visą tepalo sistemą?


"Anfora" <k750moto@lgmail.com> wrote in message news:j0p29a$mqu$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
> 
> situacija tokia: yra FORD su prancuzisku dyzeliniu 1.6 66 kw TDCI varikliu. 
> Pakeitus tepalus ir pravaziavus 1500 km. buvo dinges tepalo slegis, nulupus 
> karteri, paaiskejo, kad uzsikises tepalo paememjo sietelis, nes variklyje 
> yra susikaupe "sudo". Numanoma priezastis - tepalo keitimas neacizvelgiant i 
> exploatavimo salygas kas 20 000 km. Sietelis pakeistas, karteris isplautas, 
> pakeistas filtras ir tepalai. Pravaziavus 3000 km vel dingo slegis... Vel 
> nuimtas karteris, isplautas sietelis, karteris, pakeisti tepalai ir filtras. 
> Pravaziavus 6000 km, vel dingo slegis, bet is nevilties buvo numinta tapke 
> iki dugno, tai, matyt, praspjove ta suda ir vaziuojama sekmingai iki siol. 
> Dabar jau 15 000 km ir kyla noras keisti tepalus, nors supilti super duper 
> longlaifinaiai,  su kuriais dyzeliui galima vaziuot 30 000, o benzui net 50 
> 000 km. Tuo paciu lupsiu turbina, nes per oro kolektoriu tasko tepalus, 
> pasalinsiu sieteli, kuris yra turbinos tepalo paemimo vamzdelyje, nes ji bus 
> garantuotai uzsikises, ir vesiu turbina diagnostikai, o gal net remontui :(
> 
> Mastau daryt taip: ipilu i sena tepala "smaros" variklio praplovimui, duodu 
> motorui padirbt kiek ten reik minuciu ar kilometru, ispilus sena tepala, 
> lupu karteri, viska isvalau, keiciu filtra, lupu turbina, uzkisu turbinos 
> tepalo padavimo anga, pilu pusiau sintetika ir birbinu varikli kelias 
> valandas, tada vel viska nupilu, lupu karteri, isvalau, keiciu nauja filtra, 
> pilu super duper sintetika, dedu turbina i vieta ir vaziuoju laimingas.
> 
> Siek tiek neramu del tos "smaros" varikliui plauti. Nesu su jomis 
> susidures... Manau, kad normaliu atveju jos yra blogis, bet mano atvejis 
> nera is normaliuju, o vaziuot ir pastoviai laukt, kada vel uzsidegs tepalo 
> spaudimo lempute, nebesinori...
> 
> Zodziu, kas raukiat situose dalykuose, paprotinkit, jei kazka sumasciau ne 
> taip, gal yra kitu budu isplauti varikli is vidaus. Apmyzt ir padegt fordo 
> nesiulykit, nes jis man brangus kaip atminimas :) Taip pat patarkit, kurie 
> is tepalu butu tinkamiausi siam fokusui atlikti, kokia "smara" naudoti 
> pilimui i sena tepala (jei apskritai naudoti). Girdejau, kad Shell tepalai 
> turi geriausias plaunamasias savybes ir tipdo suodzius, bet gal cia tiesiog 
> zmogui nuo ju geriausias navaras buvo, tai taip ir aiskino :)
> 
> Is anxto dekavoju.
> 
> 
>