Aš ne specialistas, bet kažkada užmačiau tokias istorijas: http://www.mazda6forums.co.uk/forum/index.php/topic,1289.0.html http://www.mazda6forums.co.uk/forum/index.php?PHPSESSID=8abe3b9de8ef483eba6b99617132a214&/topic,861.0.html Ir dar klausimas - ar kartais karterio tarpinė / hermetikas ar pan. nebus tas šiukšlintojas, kuris ganėtinai greitai patirpsta ir išvarinėjamas po visą tepalo sistemą? "Anfora" <k750moto@lgmail.com> wrote in message news:j0p29a$mqu$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > situacija tokia: yra FORD su prancuzisku dyzeliniu 1.6 66 kw TDCI varikliu. > Pakeitus tepalus ir pravaziavus 1500 km. buvo dinges tepalo slegis, nulupus > karteri, paaiskejo, kad uzsikises tepalo paememjo sietelis, nes variklyje > yra susikaupe "sudo". Numanoma priezastis - tepalo keitimas neacizvelgiant i > exploatavimo salygas kas 20 000 km. Sietelis pakeistas, karteris isplautas, > pakeistas filtras ir tepalai. Pravaziavus 3000 km vel dingo slegis... Vel > nuimtas karteris, isplautas sietelis, karteris, pakeisti tepalai ir filtras. > Pravaziavus 6000 km, vel dingo slegis, bet is nevilties buvo numinta tapke > iki dugno, tai, matyt, praspjove ta suda ir vaziuojama sekmingai iki siol. > Dabar jau 15 000 km ir kyla noras keisti tepalus, nors supilti super duper > longlaifinaiai, su kuriais dyzeliui galima vaziuot 30 000, o benzui net 50 > 000 km. Tuo paciu lupsiu turbina, nes per oro kolektoriu tasko tepalus, > pasalinsiu sieteli, kuris yra turbinos tepalo paemimo vamzdelyje, nes ji bus > garantuotai uzsikises, ir vesiu turbina diagnostikai, o gal net remontui :( > > Mastau daryt taip: ipilu i sena tepala "smaros" variklio praplovimui, duodu > motorui padirbt kiek ten reik minuciu ar kilometru, ispilus sena tepala, > lupu karteri, viska isvalau, keiciu filtra, lupu turbina, uzkisu turbinos > tepalo padavimo anga, pilu pusiau sintetika ir birbinu varikli kelias > valandas, tada vel viska nupilu, lupu karteri, isvalau, keiciu nauja filtra, > pilu super duper sintetika, dedu turbina i vieta ir vaziuoju laimingas. > > Siek tiek neramu del tos "smaros" varikliui plauti. Nesu su jomis > susidures... Manau, kad normaliu atveju jos yra blogis, bet mano atvejis > nera is normaliuju, o vaziuot ir pastoviai laukt, kada vel uzsidegs tepalo > spaudimo lempute, nebesinori... > > Zodziu, kas raukiat situose dalykuose, paprotinkit, jei kazka sumasciau ne > taip, gal yra kitu budu isplauti varikli is vidaus. Apmyzt ir padegt fordo > nesiulykit, nes jis man brangus kaip atminimas :) Taip pat patarkit, kurie > is tepalu butu tinkamiausi siam fokusui atlikti, kokia "smara" naudoti > pilimui i sena tepala (jei apskritai naudoti). Girdejau, kad Shell tepalai > turi geriausias plaunamasias savybes ir tipdo suodzius, bet gal cia tiesiog > zmogui nuo ju geriausias navaras buvo, tai taip ir aiskino :) > > Is anxto dekavoju. > > >