hermetikas cia nekaltas... "lietuvys" <lietuvys@takas.lt> wrote in message news:j0shde$7mb$1@trimpas.omnitel.net... > Aš ne specialistas, bet kažkada užmačiau tokias istorijas: > http://www.mazda6forums.co.uk/forum/index.php/topic,1289.0.html > > http://www.mazda6forums.co.uk/forum/index.php?PHPSESSID=8abe3b9de8ef483eba6b99617132a214&/topic,861.0.html > > Ir dar klausimas - ar kartais karterio tarpinė / hermetikas ar pan. nebus > tas šiukšlintojas, kuris ganėtinai greitai patirpsta ir išvarinėjamas po > visą tepalo sistemą? > > > "Anfora" <k750moto@lgmail.com> wrote in message > news:j0p29a$mqu$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> situacija tokia: yra FORD su prancuzisku dyzeliniu 1.6 66 kw TDCI >> varikliu. >> Pakeitus tepalus ir pravaziavus 1500 km. buvo dinges tepalo slegis, >> nulupus >> karteri, paaiskejo, kad uzsikises tepalo paememjo sietelis, nes variklyje >> yra susikaupe "sudo". Numanoma priezastis - tepalo keitimas >> neacizvelgiant i >> exploatavimo salygas kas 20 000 km. Sietelis pakeistas, karteris >> isplautas, >> pakeistas filtras ir tepalai. Pravaziavus 3000 km vel dingo slegis... Vel >> nuimtas karteris, isplautas sietelis, karteris, pakeisti tepalai ir >> filtras. >> Pravaziavus 6000 km, vel dingo slegis, bet is nevilties buvo numinta >> tapke >> iki dugno, tai, matyt, praspjove ta suda ir vaziuojama sekmingai iki >> siol. >> Dabar jau 15 000 km ir kyla noras keisti tepalus, nors supilti super >> duper >> longlaifinaiai, su kuriais dyzeliui galima vaziuot 30 000, o benzui net >> 50 >> 000 km. Tuo paciu lupsiu turbina, nes per oro kolektoriu tasko tepalus, >> pasalinsiu sieteli, kuris yra turbinos tepalo paemimo vamzdelyje, nes ji >> bus >> garantuotai uzsikises, ir vesiu turbina diagnostikai, o gal net remontui >> :( >> >> Mastau daryt taip: ipilu i sena tepala "smaros" variklio praplovimui, >> duodu >> motorui padirbt kiek ten reik minuciu ar kilometru, ispilus sena tepala, >> lupu karteri, viska isvalau, keiciu filtra, lupu turbina, uzkisu turbinos >> tepalo padavimo anga, pilu pusiau sintetika ir birbinu varikli kelias >> valandas, tada vel viska nupilu, lupu karteri, isvalau, keiciu nauja >> filtra, >> pilu super duper sintetika, dedu turbina i vieta ir vaziuoju laimingas. >> >> Siek tiek neramu del tos "smaros" varikliui plauti. Nesu su jomis >> susidures... Manau, kad normaliu atveju jos yra blogis, bet mano atvejis >> nera is normaliuju, o vaziuot ir pastoviai laukt, kada vel uzsidegs >> tepalo >> spaudimo lempute, nebesinori... >> >> Zodziu, kas raukiat situose dalykuose, paprotinkit, jei kazka sumasciau >> ne >> taip, gal yra kitu budu isplauti varikli is vidaus. Apmyzt ir padegt >> fordo >> nesiulykit, nes jis man brangus kaip atminimas :) Taip pat patarkit, >> kurie >> is tepalu butu tinkamiausi siam fokusui atlikti, kokia "smara" naudoti >> pilimui i sena tepala (jei apskritai naudoti). Girdejau, kad Shell >> tepalai >> turi geriausias plaunamasias savybes ir tipdo suodzius, bet gal cia >> tiesiog >> zmogui nuo ju geriausias navaras buvo, tai taip ir aiskino :) >> >> Is anxto dekavoju. >> >> >>