Tema: Re: patarimo: uzsisikes variklis
Autorius: Anfora
Data: 2011-07-29 08:52:24
hermetikas cia nekaltas...



"lietuvys" <lietuvys@takas.lt> wrote in message 
news:j0shde$7mb$1@trimpas.omnitel.net...
> Aš ne specialistas, bet kažkada užmačiau tokias istorijas:
> http://www.mazda6forums.co.uk/forum/index.php/topic,1289.0.html
>
> http://www.mazda6forums.co.uk/forum/index.php?PHPSESSID=8abe3b9de8ef483eba6b99617132a214&/topic,861.0.html
>
> Ir dar klausimas - ar kartais karterio tarpinė / hermetikas ar pan. nebus 
> tas šiukšlintojas, kuris ganėtinai greitai patirpsta ir išvarinėjamas po 
> visą tepalo sistemą?
>
>
> "Anfora" <k750moto@lgmail.com> wrote in message 
> news:j0p29a$mqu$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>>
>> situacija tokia: yra FORD su prancuzisku dyzeliniu 1.6 66 kw TDCI 
>> varikliu.
>> Pakeitus tepalus ir pravaziavus 1500 km. buvo dinges tepalo slegis, 
>> nulupus
>> karteri, paaiskejo, kad uzsikises tepalo paememjo sietelis, nes variklyje
>> yra susikaupe "sudo". Numanoma priezastis - tepalo keitimas 
>> neacizvelgiant i
>> exploatavimo salygas kas 20 000 km. Sietelis pakeistas, karteris 
>> isplautas,
>> pakeistas filtras ir tepalai. Pravaziavus 3000 km vel dingo slegis... Vel
>> nuimtas karteris, isplautas sietelis, karteris, pakeisti tepalai ir 
>> filtras.
>> Pravaziavus 6000 km, vel dingo slegis, bet is nevilties buvo numinta 
>> tapke
>> iki dugno, tai, matyt, praspjove ta suda ir vaziuojama sekmingai iki 
>> siol.
>> Dabar jau 15 000 km ir kyla noras keisti tepalus, nors supilti super 
>> duper
>> longlaifinaiai,  su kuriais dyzeliui galima vaziuot 30 000, o benzui net 
>> 50
>> 000 km. Tuo paciu lupsiu turbina, nes per oro kolektoriu tasko tepalus,
>> pasalinsiu sieteli, kuris yra turbinos tepalo paemimo vamzdelyje, nes ji 
>> bus
>> garantuotai uzsikises, ir vesiu turbina diagnostikai, o gal net remontui 
>> :(
>>
>> Mastau daryt taip: ipilu i sena tepala "smaros" variklio praplovimui, 
>> duodu
>> motorui padirbt kiek ten reik minuciu ar kilometru, ispilus sena tepala,
>> lupu karteri, viska isvalau, keiciu filtra, lupu turbina, uzkisu turbinos
>> tepalo padavimo anga, pilu pusiau sintetika ir birbinu varikli kelias
>> valandas, tada vel viska nupilu, lupu karteri, isvalau, keiciu nauja 
>> filtra,
>> pilu super duper sintetika, dedu turbina i vieta ir vaziuoju laimingas.
>>
>> Siek tiek neramu del tos "smaros" varikliui plauti. Nesu su jomis
>> susidures... Manau, kad normaliu atveju jos yra blogis, bet mano atvejis
>> nera is normaliuju, o vaziuot ir pastoviai laukt, kada vel uzsidegs 
>> tepalo
>> spaudimo lempute, nebesinori...
>>
>> Zodziu, kas raukiat situose dalykuose, paprotinkit, jei kazka sumasciau 
>> ne
>> taip, gal yra kitu budu isplauti varikli is vidaus. Apmyzt ir padegt 
>> fordo
>> nesiulykit, nes jis man brangus kaip atminimas :) Taip pat patarkit, 
>> kurie
>> is tepalu butu tinkamiausi siam fokusui atlikti, kokia "smara" naudoti
>> pilimui i sena tepala (jei apskritai naudoti). Girdejau, kad Shell 
>> tepalai
>> turi geriausias plaunamasias savybes ir tipdo suodzius, bet gal cia 
>> tiesiog
>> zmogui nuo ju geriausias navaras buvo, tai taip ir aiskino :)
>>
>> Is anxto dekavoju.
>>
>>
>>