tai ir laukiu kompetentingu patarimu. Mano galva turetu buti taip: supilus ta skarbonke i senus tepalus, paskui nuleidus vistiek variklyje lieka tos plaunancios "smaros", kuri susimaisys su naujasis tepalais... o variantas su nuimta turbina ir pusiau sintetika, turetu pasalinti tuos likucius ir jau variklio kraujas butu be priemaisu. Tuo paciu ir pusiau sintetika kazkiek dar praplaus - visgi dar vienas papildomas tepalu ir filtro keitimas. "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message news:j0pecv$51p$1@trimpas.omnitel.net... > visi tie longlife'ai ir pan. briedas tai kaip XADO ir bugajeco žvakutės. > savo zyzliam keičiu "aliejų" ramiausiai kas 15kkm ir nesuku pautų. > yra gi pirkti parduotuvese Hi-Gear Engine Flush skarbių, supili, prasuki > kokių 10min ir išpilęs senus tepalus supili naujus. > žinoma jei ten pas pati jau "dumbliai" karteryje tai manau bus daugiau > darbo ir skalbimo. gali būti, jog vidiniai kanalai kur nors pasikimšę. > Staska gal šiuo atveju kompetetingesnių patarimų pasiulys. > > > "Anfora" <k750moto@lgmail.com> wrote in message > news:j0p29a$mqu$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> situacija tokia: yra FORD su prancuzisku dyzeliniu 1.6 66 kw TDCI >> varikliu. Pakeitus tepalus ir pravaziavus 1500 km. buvo dinges tepalo >> slegis, nulupus karteri, paaiskejo, kad uzsikises tepalo paememjo >> sietelis, nes variklyje yra susikaupe "sudo". Numanoma priezastis - >> tepalo keitimas neacizvelgiant i exploatavimo salygas kas 20 000 km. >> Sietelis pakeistas, karteris isplautas, pakeistas filtras ir tepalai. >> Pravaziavus 3000 km vel dingo slegis... Vel nuimtas karteris, isplautas >> sietelis, karteris, pakeisti tepalai ir filtras. Pravaziavus 6000 km, vel >> dingo slegis, bet is nevilties buvo numinta tapke iki dugno, tai, matyt, >> praspjove ta suda ir vaziuojama sekmingai iki siol. Dabar jau 15 000 km >> ir kyla noras keisti tepalus, nors supilti super duper longlaifinaiai, >> su kuriais dyzeliui galima vaziuot 30 000, o benzui net 50 000 km. Tuo >> paciu lupsiu turbina, nes per oro kolektoriu tasko tepalus, pasalinsiu >> sieteli, kuris yra turbinos tepalo paemimo vamzdelyje, nes ji bus >> garantuotai uzsikises, ir vesiu turbina diagnostikai, o gal net remontui >> :( >> >> Mastau daryt taip: ipilu i sena tepala "smaros" variklio praplovimui, >> duodu motorui padirbt kiek ten reik minuciu ar kilometru, ispilus sena >> tepala, lupu karteri, viska isvalau, keiciu filtra, lupu turbina, uzkisu >> turbinos tepalo padavimo anga, pilu pusiau sintetika ir birbinu varikli >> kelias valandas, tada vel viska nupilu, lupu karteri, isvalau, keiciu >> nauja filtra, pilu super duper sintetika, dedu turbina i vieta ir >> vaziuoju laimingas. >> >> Siek tiek neramu del tos "smaros" varikliui plauti. Nesu su jomis >> susidures... Manau, kad normaliu atveju jos yra blogis, bet mano atvejis >> nera is normaliuju, o vaziuot ir pastoviai laukt, kada vel uzsidegs >> tepalo spaudimo lempute, nebesinori... >> >> Zodziu, kas raukiat situose dalykuose, paprotinkit, jei kazka sumasciau >> ne taip, gal yra kitu budu isplauti varikli is vidaus. Apmyzt ir padegt >> fordo nesiulykit, nes jis man brangus kaip atminimas :) Taip pat >> patarkit, kurie is tepalu butu tinkamiausi siam fokusui atlikti, kokia >> "smara" naudoti pilimui i sena tepala (jei apskritai naudoti). Girdejau, >> kad Shell tepalai turi geriausias plaunamasias savybes ir tipdo suodzius, >> bet gal cia tiesiog zmogui nuo ju geriausias navaras buvo, tai taip ir >> aiskino :) >> >> Is anxto dekavoju. >> >> >>