Tema: Re: patarimo: uzsisikes variklis
Autorius: Anfora
Data: 2011-07-28 08:47:54
tai ir laukiu kompetentingu patarimu. Mano galva turetu buti taip: supilus 
ta skarbonke i senus tepalus, paskui nuleidus vistiek variklyje lieka tos 
plaunancios "smaros", kuri susimaisys su naujasis tepalais... o variantas su 
nuimta turbina ir pusiau sintetika, turetu pasalinti tuos likucius ir jau 
variklio kraujas butu be priemaisu. Tuo paciu ir pusiau sintetika kazkiek 
dar praplaus - visgi dar vienas papildomas tepalu ir filtro keitimas.


"[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message 
news:j0pecv$51p$1@trimpas.omnitel.net...
> visi tie longlife'ai ir pan. briedas tai kaip XADO ir bugajeco žvakutės. 
> savo zyzliam keičiu "aliejų" ramiausiai kas 15kkm ir nesuku pautų.
> yra gi pirkti parduotuvese Hi-Gear Engine Flush skarbių, supili, prasuki 
> kokių 10min ir išpilęs senus tepalus supili naujus.
> žinoma jei ten pas pati jau "dumbliai" karteryje tai manau bus daugiau 
> darbo ir skalbimo. gali būti, jog vidiniai kanalai kur nors pasikimšę. 
> Staska gal šiuo atveju kompetetingesnių patarimų pasiulys.
>
>
> "Anfora" <k750moto@lgmail.com> wrote in message 
> news:j0p29a$mqu$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>>
>> situacija tokia: yra FORD su prancuzisku dyzeliniu 1.6 66 kw TDCI 
>> varikliu. Pakeitus tepalus ir pravaziavus 1500 km. buvo dinges tepalo 
>> slegis, nulupus karteri, paaiskejo, kad uzsikises tepalo paememjo 
>> sietelis, nes variklyje yra susikaupe "sudo". Numanoma priezastis - 
>> tepalo keitimas neacizvelgiant i exploatavimo salygas kas 20 000 km. 
>> Sietelis pakeistas, karteris isplautas, pakeistas filtras ir tepalai. 
>> Pravaziavus 3000 km vel dingo slegis... Vel nuimtas karteris, isplautas 
>> sietelis, karteris, pakeisti tepalai ir filtras. Pravaziavus 6000 km, vel 
>> dingo slegis, bet is nevilties buvo numinta tapke iki dugno, tai, matyt, 
>> praspjove ta suda ir vaziuojama sekmingai iki siol. Dabar jau 15 000 km 
>> ir kyla noras keisti tepalus, nors supilti super duper longlaifinaiai, 
>> su kuriais dyzeliui galima vaziuot 30 000, o benzui net 50 000 km. Tuo 
>> paciu lupsiu turbina, nes per oro kolektoriu tasko tepalus, pasalinsiu 
>> sieteli, kuris yra turbinos tepalo paemimo vamzdelyje, nes ji bus 
>> garantuotai uzsikises, ir vesiu turbina diagnostikai, o gal net remontui 
>> :(
>>
>> Mastau daryt taip: ipilu i sena tepala "smaros" variklio praplovimui, 
>> duodu motorui padirbt kiek ten reik minuciu ar kilometru, ispilus sena 
>> tepala, lupu karteri, viska isvalau, keiciu filtra, lupu turbina, uzkisu 
>> turbinos tepalo padavimo anga, pilu pusiau sintetika ir birbinu varikli 
>> kelias valandas, tada vel viska nupilu, lupu karteri, isvalau, keiciu 
>> nauja filtra, pilu super duper sintetika, dedu turbina i vieta ir 
>> vaziuoju laimingas.
>>
>> Siek tiek neramu del tos "smaros" varikliui plauti. Nesu su jomis 
>> susidures... Manau, kad normaliu atveju jos yra blogis, bet mano atvejis 
>> nera is normaliuju, o vaziuot ir pastoviai laukt, kada vel uzsidegs 
>> tepalo spaudimo lempute, nebesinori...
>>
>> Zodziu, kas raukiat situose dalykuose, paprotinkit, jei kazka sumasciau 
>> ne taip, gal yra kitu budu isplauti varikli is vidaus. Apmyzt ir padegt 
>> fordo nesiulykit, nes jis man brangus kaip atminimas :) Taip pat 
>> patarkit, kurie is tepalu butu tinkamiausi siam fokusui atlikti, kokia 
>> "smara" naudoti pilimui i sena tepala (jei apskritai naudoti). Girdejau, 
>> kad Shell tepalai turi geriausias plaunamasias savybes ir tipdo suodzius, 
>> bet gal cia tiesiog zmogui nuo ju geriausias navaras buvo, tai taip ir 
>> aiskino :)
>>
>> Is anxto dekavoju.
>>
>>
>>