dumblu to nepavadinciau, labiau i suodzius panasu... beje, antra karta nulupus karteri, tu suodziu buvo zymiai maziau "S54" <info@telecom.lt> wrote in message news:j0rs1h$gvl$1@trimpas.omnitel.net... > jei sietelis uzsinesa dumblu, tai bus uzsinese ir alkuninio kanalai > siulyciau skerst varikli ir normaliai viskus kanalus isvalyt. > > > "Anfora" wrote in message news:j0qt6a$7ak$1@trimpas.omnitel.net... > > tai ir laukiu kompetentingu patarimu. Mano galva turetu buti taip: supilus > ta skarbonke i senus tepalus, paskui nuleidus vistiek variklyje lieka tos > plaunancios "smaros", kuri susimaisys su naujasis tepalais... o variantas > su > nuimta turbina ir pusiau sintetika, turetu pasalinti tuos likucius ir jau > variklio kraujas butu be priemaisu. Tuo paciu ir pusiau sintetika kazkiek > dar praplaus - visgi dar vienas papildomas tepalu ir filtro keitimas. > > > "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message > news:j0pecv$51p$1@trimpas.omnitel.net... >> visi tie longlife'ai ir pan. briedas tai kaip XADO ir bugajeco žvakutės. >> savo zyzliam keičiu "aliejų" ramiausiai kas 15kkm ir nesuku pautų. >> yra gi pirkti parduotuvese Hi-Gear Engine Flush skarbių, supili, prasuki >> kokių 10min ir išpilęs senus tepalus supili naujus. >> žinoma jei ten pas pati jau "dumbliai" karteryje tai manau bus daugiau >> darbo ir skalbimo. gali būti, jog vidiniai kanalai kur nors pasikimšę. >> Staska gal šiuo atveju kompetetingesnių patarimų pasiulys. >> >> >> "Anfora" <k750moto@lgmail.com> wrote in message >> news:j0p29a$mqu$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> >>> situacija tokia: yra FORD su prancuzisku dyzeliniu 1.6 66 kw TDCI >>> varikliu. Pakeitus tepalus ir pravaziavus 1500 km. buvo dinges tepalo >>> slegis, nulupus karteri, paaiskejo, kad uzsikises tepalo paememjo >>> sietelis, nes variklyje yra susikaupe "sudo". Numanoma priezastis - >>> tepalo keitimas neacizvelgiant i exploatavimo salygas kas 20 000 km. >>> Sietelis pakeistas, karteris isplautas, pakeistas filtras ir tepalai. >>> Pravaziavus 3000 km vel dingo slegis... Vel nuimtas karteris, isplautas >>> sietelis, karteris, pakeisti tepalai ir filtras. Pravaziavus 6000 km, >>> vel dingo slegis, bet is nevilties buvo numinta tapke iki dugno, tai, >>> matyt, praspjove ta suda ir vaziuojama sekmingai iki siol. Dabar jau 15 >>> 000 km ir kyla noras keisti tepalus, nors supilti super duper >>> longlaifinaiai, su kuriais dyzeliui galima vaziuot 30 000, o benzui net >>> 50 000 km. Tuo paciu lupsiu turbina, nes per oro kolektoriu tasko >>> tepalus, pasalinsiu sieteli, kuris yra turbinos tepalo paemimo >>> vamzdelyje, nes ji bus garantuotai uzsikises, ir vesiu turbina >>> diagnostikai, o gal net remontui :( >>> >>> Mastau daryt taip: ipilu i sena tepala "smaros" variklio praplovimui, >>> duodu motorui padirbt kiek ten reik minuciu ar kilometru, ispilus sena >>> tepala, lupu karteri, viska isvalau, keiciu filtra, lupu turbina, uzkisu >>> turbinos tepalo padavimo anga, pilu pusiau sintetika ir birbinu varikli >>> kelias valandas, tada vel viska nupilu, lupu karteri, isvalau, keiciu >>> nauja filtra, pilu super duper sintetika, dedu turbina i vieta ir >>> vaziuoju laimingas. >>> >>> Siek tiek neramu del tos "smaros" varikliui plauti. Nesu su jomis >>> susidures... Manau, kad normaliu atveju jos yra blogis, bet mano atvejis >>> nera is normaliuju, o vaziuot ir pastoviai laukt, kada vel uzsidegs >>> tepalo spaudimo lempute, nebesinori... >>> >>> Zodziu, kas raukiat situose dalykuose, paprotinkit, jei kazka sumasciau >>> ne taip, gal yra kitu budu isplauti varikli is vidaus. Apmyzt ir padegt >>> fordo nesiulykit, nes jis man brangus kaip atminimas :) Taip pat >>> patarkit, kurie is tepalu butu tinkamiausi siam fokusui atlikti, kokia >>> "smara" naudoti pilimui i sena tepala (jei apskritai naudoti). Girdejau, >>> kad Shell tepalai turi geriausias plaunamasias savybes ir tipdo >>> suodzius, bet gal cia tiesiog zmogui nuo ju geriausias navaras buvo, tai >>> taip ir aiskino :) >>> >>> Is anxto dekavoju. >>> >>> >>> >