Emm... Mano nuomone, lenkiant greičio skirtumas turi būti min 30 km/h - tada saugiai ir greitai aplenki. Man pastarąsias 2 savaites tenka dažnai (vos ne kas antrą dieną) važinėt siauru (2 lengvos auto ant asfalto neprasilenkia) ir vingiuotu, kalvotu keliuku. Ten jei greičio skirtumas tarp lenkiamojo ir lenkiančiojo 10 km/h, išvis neaplenksi. Vat tokiom sąlygom ir supranti kaip teisingai lenkt. Pavažinėjus ten, normaliam 2 juostų kelyje jau manai kad saugus greitis ~150 km/h, o magistralėje/greitkelyje - 200 km/h. Kiek įmanoma stengiuos tiek daug neviršyt :-) bei niekam pamokslų neskaitau ir nemoralizuoju. O grįžtant prie topico - galingesnių auto ir kiti parametrai geresni, todėl jos saugesnės, ir tuo pačiu leidžia saugiau atlikt ir tokį manevrą kaip lenkimas. Vienintelė sąlyga - vairuotojas neturi būti dalbajobas. Va čia ir išsiskiria mūsų požiūriai - aš manau kad dalbajobų vistik keliuose yra mažuma, o tamsta mano kad dauguma. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:j335oq$s4c$1@trimpas.omnitel.net... > doxlas, nu nebūk nors tu piemeniu. Nes nugi pats supranti kiek tereikia, > kad datdėt tuos 10km/h, kad aplenkt tą lesovozą. O jei tiek neužtenką - > gal visgi geriau palaukt didesnio tarpo. Tuo labiau, jei lesovozas > važiuoja 95km/h > > On 08/24/2011 06:29 PM, Doxlas wrote: >> Tai kad pasiginchychiau - 400AG/600NM automobilio ir valdomumas ir >> stabdzhiai bus atitinkami, todel jei botanikas neisijaus i erelio >> vaidmeni, tai tikrai su tokia auto vazhinet yra saugiau nei su nevalitu >> kokiu. >> O apie greiti lenkimo metu gal geriau patyletum - bandau isivaizduot >> tamsta lenkianti fura, vazhiuojanchia 88 km/h, kai tavo greitis 90 >> km/h... Ir viskokie lesovozai kazhkaiptai ramiai varo ir 95 km/h (greiti >> pagal GPS tikrinau, ne pagal spidometra). Nereikia apsimest shventesniu >> uzh popiezhiu ir varyt chia davatkishkus pamokslus. >> P.S. mano pirma auto buvo Volga GAZ 2410, kurios max greitis - 135 km/h >> nuo kalno, taigi zhinau ka reishkia nivalitas. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:j3344e$q8k$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai tipo bobą botaniką sodini už 400AG/600NM vairo ir jau viskas >>> pizdec saugu? >>> >>> Tik vat taškosi paprastai tokie ereliai kaip tamsta, nes botanikas >>> gali sau leist pavažiuot paskui fūrą kol lenkt bus saugu iš tikrųjų, o >>> ne pacukiškose fantazijose.... >>> >>> On 08/24/2011 05:15 PM, Korke wrote: >>>> gal pries "send" spausdamas perskaityk ka parasei, ar koki spellinga >>>> paleisk. Kas tau neaisku mano parasyme ? Kalbu, kad atsisede uz tokio >>>> 1.4 ir neturintys smegeno kiekio reikiamo iseina ant lenkimo, kad >>>> shaiba >>>> nuzhemint pries tai zino duok dieve 1 is 4. Ir kas, kad gaza dugna >>>> laikai ? ir lenkia paskui 10s viena fura. Kai toks besmegenis uz >>>> truputi >>>> galingesnes sedi, sioje situacijoje pavojus aplinkiniams sumazeja. >>>> >>>> kad su 45kW ziagu as aplenkti saugiai sugebesiu zinau, kad tu ... nu >>>> aisku, tokius abibenus passatus ivaldes neluzhtancius, o vat bobos >>>> atsiprasant ar kiausingalviai botanikai labai abejotina. Aisku lenkimas >>>> dvieju juostu kelyje ne kasdien vykdomas, bet cia buvo butent apie sita >>>> konkrecia situacija issakytas pastebejimas kaip minusas. Jei soferis >>>> tikrai mastantis ir supranta uz kokio auto vairo sedi - ok bus, bet jei >>>> nemastantis ir zinantis, kad lenkimas tai...paziuriu i prieki, ten >>>> kokie >>>> 200m iki atvaziuojancios priespriesais, laisvi (vaziuojant sakykim >>>> uzmiescio keliu ant tu paciu 70 paskui fura), jungiu posuki, rikiuojuos >>>> ir lenkiu... (t.y. spaudziu gaza iki dugno ant tos pacios 5 shaibos kur >>>> ir riedejau), tada padek dieve nebut tau tuo priespriesais atvaranciu. >>>> >