nu tai kaip ir panašiai? :). Plius, priklausomai ant ko kokios padangos, gali gautis, kad kibiras ir geriau sustot. Kita vertus, va turiu naujo BMW535 skaičiukus prieš akis. nuo 100 - 40m, nuo 150 jau 90m. Dadėk dar reakcijos laiką ir per jį nuvažiuojamą atstumą... tikrai nedaro įspūdžio? n 08/25/2011 09:13 AM, Doxlas wrote: > C2 neradau, tik C1. > Taigi visiškai naujas C1 100-0 stabdymo kelias - 52.3. > Integrale 113-0 (tik angliškus testus radau, originale stabdė nuo 70 > mph) - 50.2 (originale 167.2 ft). > Kaip 23 metų senumo auto manau visai neblogai ;-) > Vakare galėsiu pridėt daugiau duomenų. Deja niekas nematuoja stabdymo > kelio nuo 120, 140 km/h. Paprastai būna 100-150 (160) - 200. Todėl pigių > auto testai baigiasi ties 100 km/h. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:j33oec$kcb$1@trimpas.omnitel.net... >> pas slr'us ir prie didelių greičių jau aerodinamika prasideda. Apie >> Veyron'ą pažiūrėk, ten toks nedidckas spoileriukas gale, tai prie >> didelių greičių ar ne pusę stabdymo generuoja. >> >> O jei nusileisim ant žemės, tai įdomu būtų palygit Citro C2 ir doxlo >> pasportinto automobilio stabdymo kelią... :) >> >> Nes šiaip stebuklų nebūna, dėk tu diskus kalades kokius nori, viskas >> susiveda į guma vs asfaltas... >> >> On 08/24/2011 11:38 PM, zhegonskas wrote: >>> nemoku googlint, bet buvo cia kad ir top gearo laida, kur slr'as nuo >>> dvigubai didesnio greicio sustojo taip pat kaip reikalauja "highway >>> code" o ten buvo 120MPH vs. 60MPH. manai Porshas koks ar m3 nuo 90MPH >>> nesustotu? >>> >>> On 2011-08-24 20:33:28 +0000, Dainiushas said: >>> >>>> nuo 120? Metrais? Netikiu >>>> >>>> On 08/24/2011 11:26 PM, zhegonskas wrote: >>>>> On 2011-08-24 20:24:19 +0000, Dainiushas said: >>>>> >>>>>> sutik, bet koks superkaras nuo 120 stos ilgiau nei kibiras nuo >>>>>> 90..... >>>>> >>>>> tikrai nea. cia net supercaru nereikia - normalus sportscaras stos >>>>> greiciau nei biudzetinis karutis >>> >>> >>