Aš tai galiu viską reziumuot labai trumpai - viskas gerai kol gerai. O kai negerai... sutik, bet koks superkaras nuo 120 stos ilgiau nei kibiras nuo 90..... On 08/24/2011 10:42 PM, Doxlas wrote: > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:j33h7e$bak$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Darbas irgi turi teikt malonumą, kitaip tu ne savo vietoje. Bet esmė ne >>> tame. Esmė - nei tu trukdai kitiems vairuotojams, nei kiti tau trukdo. >>> Kiekvienas važiuoja savo saugiu greičiu. Mano supratimu žymiai saugiau >>> yra viršyt greitį lenkimo momentu, kad tavo buvimas priešpriešinėj >>> (pavojingoj) juostoj būtų kuo trumpesnis. Aš nešneku apie tokius >>> greičius, prie kurių grįžimas į savo eismo juostą po aplenkimo jau >>> gaunas pavojingas. >>>> >> >> siūlai daugiau kaip pusei žmoniu nevairuot? > > Kur ponas tai perskaitėt? Darbas - tai profesionali veikla. Jei tu - > vairuotojas profesionalas, kurio kasdieninė duona vairuoti, tai kaip tu > gali nekęsti savo darbo - vairavimo? Va šitas teiginys apie tai kad > pusei vairuotojų reikia nebevairuoti - tai kaip tik tamstos demagogija. > Aš aiškiai pasakiau - važiuok/vairuok kaip nori, tik netrukdyk kitiems > eismo dalyviams. Todėl ir pensininkas su Lada į sodą važiuodamas yra > pilnavertis eismo dalyvis, kol piktybiškai nesivelka antra eile, kai > pirma tuščia. Aš tokį eismo dalyvį aplenksiu ir nuvažiuosiu toliau, o > jis tegu laimingai pasiekia savo tikslą. >> >> O saugu yra lenkt tada, kai tai yra saugu - kai atstumas pakankamas >> saugiai aplenkt neviršijant greičio. Pats gi supranti, jei iš priekio >> niekas neatvažiuoja - papildoma sekundė piriešpriešinio eismo juostoj >> nieko nekeičia. > > Nea. Kai ribotas matomumas ir saugaus aplenkti kelio ilgis - tada lenki > viršydamas _nustatytą_ o ne saugų greitį. Ponui nepatinka, brt dar kartą > pakartosiu - tavo saugus greitis yra išvestinė iš tavo kaip vairuotojo > patirties, stažo, konkretaus automobilio galimybių suvokimo, kelio > sąlygų ir visokių galimų įvykių galimybių įvertinimo. > >> Dabar tik būtų įdomu koks tos A6 stabdymo kelias nuo "saugių" 120-140. >> Įvertinant vairo operatoriaus reakcijos laiką :) > > Vairo operatoriaus laikas bus daugmaž vienodas, o va skirtingų > automobilių stabdymo kelias smarkiai skirtingas. Jei nori, turiu > pririnkęs duomenų. Tai neginčiji kad nevalitas stabdo nuo 100 km/h > beveik 20 m ilgiau nei normali auto? Ar dar supercarų duomenis idėt? > Ginčo esmė gi buvo kad "botanikas" su sportiškesne auto važiuos saugiau > nei su kibirėliu. Va tau ir pateikiau duomenų. Jei neužtenka - briedžio > testo greičių pridėsiu. > >