Tema: Re: T. Collora 2002 1,4 benzinas 71kw ar didelis blogis?
Autorius: Doxlas
Data: 2011-08-25 14:05:48
Tai kad ne panašiai - integralės testo greitis 13 km/h didesnis, o stabdymo
kelias didėjant greičiui didėja geometrine progresija. Todėl gali būti kad
integralės 100-0 atstumas bus ir už 40 metru trumpesnis. Taigi daugiau nei
10 metrų trumpesnis nei C1. Vakare dar paieškosiu duomenų.
C1 testuotas naujas su naujom gamykloje užmontuotom padangom. Kas ant
integralės ratų užmauta buvo - duomenų neturiu.
Koenigsegg SSC 160-0 km/h - 73m. Be jokios aktyvios aerodinamikos. Žodžiu
reikia surast testus, kur matytųsi kad pvz koks sportcaras nuo 120 km/h
stoja per tiek pat metru kaip ir C1 nuo 90 km/h ir tamsta bus patenkintas?
"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
news:j34qrj$h23$1@trimpas.omnitel.net...
> nu tai kaip ir panašiai? :). Plius, priklausomai ant ko kokios padangos,
> gali gautis, kad kibiras ir geriau sustot.
>
> Kita vertus, va turiu naujo BMW535 skaičiukus prieš akis. nuo 100 - 40m,
> nuo 150 jau 90m. Dadėk dar reakcijos laiką ir per jį nuvažiuojamą
> atstumą... tikrai nedaro įspūdžio?
>
> n 08/25/2011 09:13 AM, Doxlas wrote:
>> C2 neradau, tik C1.
>> Taigi visiškai naujas C1 100-0 stabdymo kelias - 52.3.
>> Integrale 113-0 (tik angliškus testus radau, originale stabdė nuo 70
>> mph) - 50.2 (originale 167.2 ft).
>> Kaip 23 metų senumo auto manau visai neblogai ;-)
>> Vakare galėsiu pridėt daugiau duomenų. Deja niekas nematuoja stabdymo
>> kelio nuo 120, 140 km/h. Paprastai būna 100-150 (160) - 200. Todėl pigių
>> auto testai baigiasi ties 100 km/h.