as sakyciau kad tas v12 ir yra pagrindine beda. mazokai smarves ir daugokai sanaudu. ir dar su remontu neypac. "Dainiushas" parašė naujienų news:j67nck$91i$1@trimpas.omnitel.net... 840 viena bėda - neturi V12 :) On 10/01/2011 07:03 PM, karloff wrote: > Dirzeliai fignia. Atrodo paprastas bmw bet elementariu daliu v12 > varikliuj reikia gerai pajieskot - nu tipo tarpiniu ir t.t. Jei > amortikai su edc - labai brangu. Paprasti amortikai - siaip brangu. > Stabdziai neproblema nupirkt. Kebulo dalys irgi brangu, gal net labai. > Sankaba - brangu ir ner. As restauravau pas libaniecius kai reikejo, > pakolkas viskas gerai. Siaip mechanika ten imho nelabai reikalinga. > Automatas sako nelygis :) As imciau turbut automata :) Jei pakliutu > nedapistas tai manau dziugintu. Draugai klaipedoj su mechaniniu vazineja > tai sako mieste apie 15 gaunas, trasoj apie 10. Man vilniuj su mechanika > kazkaip 20+ gaudavosi bet matyt del nerimavimo. Visom prasmem butu > protingiau imt 840 bet ten jau kaina kita ir ju mazhokai... > > "CodeC" parašė naujienų news:j64fs3$pvq$1@trimpas.omnitel.net... > > On 09/30/2011 04:16 PM, Tomas wrote: >> On Fri, 30 Sep 2011 16:14:13 +0300, CodeC <co@co.co> wrote: >> >>> >>> papasakokit apie situos kanors: >>> >>> http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/bmw-850/id-1511182 >> >> Nedavažiuos iki kolektyvinio sodo. > > mane labiau domina turinys po kapotu. ten kokius nors elementarius > dalykus pakeist (dirzelius ir pan.) nebus kainos is kosmoso srities?