gal kiek ir lenvesnis, bet nekažinką, abu varikliai liuminiai. Tiek, kad V8 iš principo naujesnės kartos On 10/02/2011 07:53 PM, CodeC wrote: > On 10/02/2011 07:33 PM, karloff wrote: >> as sakyciau kad tas v12 ir yra pagrindine beda. mazokai smarves ir >> daugokai sanaudu. ir dar su remontu neypac. > > nu tai masina 2 tonas sveria, itariu sanaudos panasios su V8 bus. > nebent lengvesnis su V8. > >> >> "Dainiushas" parašė naujienų news:j67nck$91i$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 840 viena bėda - neturi V12 :) >> >> On 10/01/2011 07:03 PM, karloff wrote: >>> Dirzeliai fignia. Atrodo paprastas bmw bet elementariu daliu v12 >>> varikliuj reikia gerai pajieskot - nu tipo tarpiniu ir t.t. Jei >>> amortikai su edc - labai brangu. Paprasti amortikai - siaip brangu. >>> Stabdziai neproblema nupirkt. Kebulo dalys irgi brangu, gal net labai. >>> Sankaba - brangu ir ner. As restauravau pas libaniecius kai reikejo, >>> pakolkas viskas gerai. Siaip mechanika ten imho nelabai reikalinga. >>> Automatas sako nelygis :) As imciau turbut automata :) Jei pakliutu >>> nedapistas tai manau dziugintu. Draugai klaipedoj su mechaniniu vazineja >>> tai sako mieste apie 15 gaunas, trasoj apie 10. Man vilniuj su mechanika >>> kazkaip 20+ gaudavosi bet matyt del nerimavimo. Visom prasmem butu >>> protingiau imt 840 bet ten jau kaina kita ir ju mazhokai... >>> >>> "CodeC" parašė naujienų news:j64fs3$pvq$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> On 09/30/2011 04:16 PM, Tomas wrote: >>>> On Fri, 30 Sep 2011 16:14:13 +0300, CodeC <co@co.co> wrote: >>>> >>>>> >>>>> papasakokit apie situos kanors: >>>>> >>>>> http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/bmw-850/id-1511182 >>>>> >>>>> >>>> >>>> Nedavažiuos iki kolektyvinio sodo. >>> >>> mane labiau domina turinys po kapotu. ten kokius nors elementarius >>> dalykus pakeist (dirzelius ir pan.) nebus kainos is kosmoso srities? >> >