On 10/03/2011 10:44 PM, karloff wrote: > o kaip jo gyvo jieskot? :) nu is skelbimu tai atrodo kad 850 nepalyginamai daugiau yra nei 840. > > bedos su smulkmenom. tai kokios tarpines niekas neturi, tai kokio > sankabos ar stabdziu cilindro, va dabar reikia sedyniu valdymo > mygtukyno, o jei netycia priekis suduztu tai tikrai smagu butu. retumas > duoda savo :) > > > "Dainiushas" parašė naujienų news:j6ctuc$bk2$1@trimpas.omnitel.net... > > va prisiminiau, vien starterio garsas pas V12 ko vertas :) > > Rimtai, o su kuo ten bėdos? Aš tik vieną matau - blokas, reikia rast su > gyvu nikasilu > > On 10/03/2011 08:52 PM, karloff wrote: >> Is principo dzin tas remontas, tik faktas lieka faktu kad v12 su dalim >> sunkiau. Ir arba jieskai iki pazialiavimo idealaus v12 arba susitvarkai >> iki galo paemes pigesny. Man irgi v8 daugiau ir sarmo ir visko turi. >> Nepaskutinej vietoj ir sanaudos, kurios skiriasi visai zenkliai. Visgi >> tas v12 yra truputuka senobinis. Aisku gal kodekuj patiktu tas v12 >> masyvumas. Po savaites turesiu 850 remontuj, galeciau duot pasedet ir >> apsiziuret ar limpa is principo. >> >> "esquires." parašė naujienų news:j6bvd4$vsd$1@trimpas.omnitel.net... >> >> galima, bet labai daug laisvalaikio reikia tureti. >> >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:j6bv77$v48$3@trimpas.omnitel.net... >>> na nesakyk, tam tikromis aplikybКmis su E31 galima ir per metus tЮ >>> 15kkm padaryt :) >>> >> >> >