o kame ten remonto skirtumai tarp V8 iur V12? On 10/02/2011 07:33 PM, karloff wrote: > as sakyciau kad tas v12 ir yra pagrindine beda. mazokai smarves ir > daugokai sanaudu. ir dar su remontu neypac. > > "Dainiushas" parašė naujienų news:j67nck$91i$1@trimpas.omnitel.net... > > 840 viena bėda - neturi V12 :) > > On 10/01/2011 07:03 PM, karloff wrote: >> Dirzeliai fignia. Atrodo paprastas bmw bet elementariu daliu v12 >> varikliuj reikia gerai pajieskot - nu tipo tarpiniu ir t.t. Jei >> amortikai su edc - labai brangu. Paprasti amortikai - siaip brangu. >> Stabdziai neproblema nupirkt. Kebulo dalys irgi brangu, gal net labai. >> Sankaba - brangu ir ner. As restauravau pas libaniecius kai reikejo, >> pakolkas viskas gerai. Siaip mechanika ten imho nelabai reikalinga. >> Automatas sako nelygis :) As imciau turbut automata :) Jei pakliutu >> nedapistas tai manau dziugintu. Draugai klaipedoj su mechaniniu vazineja >> tai sako mieste apie 15 gaunas, trasoj apie 10. Man vilniuj su mechanika >> kazkaip 20+ gaudavosi bet matyt del nerimavimo. Visom prasmem butu >> protingiau imt 840 bet ten jau kaina kita ir ju mazhokai... >> >> "CodeC" parašė naujienų news:j64fs3$pvq$1@trimpas.omnitel.net... >> >> On 09/30/2011 04:16 PM, Tomas wrote: >>> On Fri, 30 Sep 2011 16:14:13 +0300, CodeC <co@co.co> wrote: >>> >>>> >>>> papasakokit apie situos kanors: >>>> >>>> http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/bmw-850/id-1511182 >>>> >>> >>> Nedavažiuos iki kolektyvinio sodo. >> >> mane labiau domina turinys po kapotu. ten kokius nors elementarius >> dalykus pakeist (dirzelius ir pan.) nebus kainos is kosmoso srities? >