o kaip jo gyvo jieskot? :) bedos su smulkmenom. tai kokios tarpines niekas neturi, tai kokio sankabos ar stabdziu cilindro, va dabar reikia sedyniu valdymo mygtukyno, o jei netycia priekis suduztu tai tikrai smagu butu. retumas duoda savo :) "Dainiushas" parašė naujienų news:j6ctuc$bk2$1@trimpas.omnitel.net... va prisiminiau, vien starterio garsas pas V12 ko vertas :) Rimtai, o su kuo ten bėdos? Aš tik vieną matau - blokas, reikia rast su gyvu nikasilu On 10/03/2011 08:52 PM, karloff wrote: > Is principo dzin tas remontas, tik faktas lieka faktu kad v12 su dalim > sunkiau. Ir arba jieskai iki pazialiavimo idealaus v12 arba susitvarkai > iki galo paemes pigesny. Man irgi v8 daugiau ir sarmo ir visko turi. > Nepaskutinej vietoj ir sanaudos, kurios skiriasi visai zenkliai. Visgi > tas v12 yra truputuka senobinis. Aisku gal kodekuj patiktu tas v12 > masyvumas. Po savaites turesiu 850 remontuj, galeciau duot pasedet ir > apsiziuret ar limpa is principo. > > "esquires." parašė naujienų news:j6bvd4$vsd$1@trimpas.omnitel.net... > > galima, bet labai daug laisvalaikio reikia tureti. > > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:j6bv77$v48$3@trimpas.omnitel.net... >> na nesakyk, tam tikromis aplikybКmis su E31 galima ir per metus tЮ >> 15kkm padaryt :) >> > >