On 10/03/2011 09:23 PM, Dainiushas wrote: > nesu tikras, bet lyg alusil'as pas 323 M52 wiki: The world market engine used Nikasil lined aluminium cylinders instead of a cast iron sleeves used in the Americas market engine. > > On 10/03/2011 09:18 PM, CodeC wrote: >> On 10/03/2011 09:12 PM, Dainiushas wrote: >>> va prisiminiau, vien starterio garsas pas V12 ko vertas :) >> >> tai pas 323 blokas irgi toks pats buvo, ir nieko :) >> >>> >>> Rimtai, o su kuo ten bėdos? Aš tik vieną matau - blokas, reikia rast su >>> gyvu nikasilu >>> >>> On 10/03/2011 08:52 PM, karloff wrote: >>>> Is principo dzin tas remontas, tik faktas lieka faktu kad v12 su dalim >>>> sunkiau. Ir arba jieskai iki pazialiavimo idealaus v12 arba susitvarkai >>>> iki galo paemes pigesny. Man irgi v8 daugiau ir sarmo ir visko turi. >>>> Nepaskutinej vietoj ir sanaudos, kurios skiriasi visai zenkliai. Visgi >>>> tas v12 yra truputuka senobinis. Aisku gal kodekuj patiktu tas v12 >>>> masyvumas. Po savaites turesiu 850 remontuj, galeciau duot pasedet ir >>>> apsiziuret ar limpa is principo. >>>> >>>> "esquires." parašė naujienų news:j6bvd4$vsd$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> galima, bet labai daug laisvalaikio reikia tureti. >>>> >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:j6bv77$v48$3@trimpas.omnitel.net... >>>>> na nesakyk, tam tikromis aplikybКmis su E31 galima ir per metus tЮ >>>>> 15kkm padaryt :) >>>>> >>>> >>>> >>> >> >