Tema: Re: draudimas, servisu pasirinkimas
Autorius: Korke
Data: 2011-10-25 11:12:55
huj znajet, kazkoks stilisto su dviraciu su stogu papizdelinimas sakyciau.
Jei tikrai suinteresuotas savo triperi pasitaisyt buvo, tai butu
nugabenes i servisa kai tik pasake, kad bamperis yra, arba butu
liepes/pats nupirkes ji is tiekeju jei tuo metu negalejo triperio
pristatyt i vieta. As tai matau ir suinteresuotumo stoka.
Trecias var pirktu/remontuotu tame "savo" servise, o tada prisiteitu
gincijama sumos dali.
Zodziu variantu matau daxuja, bet kai skersa padejes savininkas auto tai
ir turim situacija, kad tik irasinet pokalbius tesugeba.
On 2011.10.25 11:31, Lavonas wrote:
> Blemba, padarytu paprastai, ypareigotu draudimshtcikus siulyt tvarkyt
> mashinas tik pas oficialius servisus ir nebutu jokiu bedu. O daba tei kuine
> kazkoke yra :)
>
>
> "infernal"<test@test.lt> wrote in message
> news:j85o8d$5r3$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>>
>> Radau delfi toká ádomø straipsná:
>>
>> http://auto.delfi.lt/autonews/buferio-remonto-istorija-9-menesiai-laukimo-baigesi-servise-suplesytais-dokumentais.d?id=50915039
>>
>>
>> Man taip pat visada uþkliûdavo, kad visi servisai duoda pasiraðyti darbø
>> uþsakymà, bet klientui jokio popieriaus neduoda, kad priëmë maðinà ir jà
>> remontuos. Jeigu kaþko pridirbtø, tai galëtø lygiai tà patá padaryti -
>> suplëðyti tà uþsakymà ir "kliento jø servise nebuvo". Kaip èia turëtø
>> bûti, kad visi bûtø laimingi, dirbtø tvarkingai savo darbà ir bûtø
>> apsaugoti nuo nesamoniø?
>>
>>
>> M.
>
>