Tema: Re: draudimas, servisu pasirinkimas
Autorius: Korke
Data: 2011-10-25 12:33:20
tai susitvarkej, Liona, ta savo smart'a ?

On 2011.10.25 12:14, infernal wrote:
> Ačiū. Dabar aišku, reikia reikalauti antro egzemplioriaus.
>
> On 10/25/2011 11:32 AM, Linas Petkevičius wrote:
>> http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=230253
>> 11. Automobilių ir automobilių sudėtinių dalių techninės priežiūros ir
>> remonto paslaugų užsakymas įforminamas *užpildant užsakymų paraišką,
>> kurioje nurodoma:*
>> 11.1. paslaugų teikėjo įmonės pavadinimas (pagal verslo liudijimą –
>> vardas, pavardė verslo liudijimo numeris), adresas, telefonas;
>> 11.2. vartotojo vardas, pavardė, adresas ir telefonas;
>> 11.3. užsakymo priėmimo data ir įvykdymo terminas;
>> 11.4. duomenys apie automobilį (markė, modelis, valstybinis numeris,
>> rida ir kt.);
>> 11.5. teikiamų paslaugų sąrašas, paslaugos teikėjo pateiktų atsarginių
>> dalių ir medžiagų sąrašas, jų kaina ir kiekis;
>> 11.6. vartotojo pateiktų atsarginių dalių ir medžiagų sąrašas;
>> 11.7. teikiamos paslaugos kaina;
>> 11.8. garantinės sąlygos;
>> 11.9. standarto, kuriam atitiks teikiamos paslaugos, žymuo;
>> 11.10. užsakymą priėmusio (užsakymo paraišką įforminusio arba vykdytojo)
>> asmens vardas, pavardė, parašas, taip pat vartotojo parašas;
>> 11.11. kiti reikalingi duomenys, susieti su paslaugos teikimu.
>> 12. Techninės priežiūros darbams (gedimų diagnostika, reguliavimo
>> darbai, tepalų ir skysčių keitimas, plovimas, padangų ir ratų keitimas,
>> balansavimas bei pripūtimas ir kt.) užsakymų paraiška, jeigu paslauga
>> teikiama dalyvaujant vartotojui, gali būti neįforminama. Išduodamas
>> pinigų mokėjimo dokumentas.
>> 13. Jeigu vartotojas palieka automobilį paslaugos teikimui, tai
>> paslaugos teikėjas kartu su paraiška turi įforminti priėmimo–perdavimo
>> aktą, kuriame nurodo automobilio komplektiškumą, matomus išorinius
>> pažeidimus ir defektus, vartotojo pateiktas atsargines dalis ir
>> medžiagas. Priėmimo–perdavimo aktą pasirašo vartotojas ir paslaugos
>> teikėjas. *Paraiškos ir priėmimo–perdavimo akto vienas egzempliorius
>> atiduodamas vartotojui.*
>> Paslaugos teikėjo nuožiūra paraiška ir priėmimo–perdavimo akto forma
>> gali būti pateikiama vieno dokumento blanke.
>> "infernal" wrote in message news:j85o8d$5r3$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>> Radau delfi tokį įdomų straipsnį:
>> http://auto.delfi.lt/autonews/buferio-remonto-istorija-9-menesiai-laukimo-baigesi-servise-suplesytais-dokumentais.d?id=50915039
>>
>> Man taip pat visada užkliūdavo, kad visi servisai duoda pasirašyti darbų
>> užsakymą, bet klientui jokio popieriaus neduoda, kad priėmė mašiną ir ją
>> remontuos. Jeigu kažko pridirbtų, tai galėtų lygiai tą patį padaryti -
>> suplėšyti tą užsakymą ir "kliento jų servise nebuvo". Kaip čia turėtų
>> būti, kad visi būtų laimingi, dirbtų tvarkingai savo darbą ir būtų
>> apsaugoti nuo nesamonių?
>> M.
>