tai susitvarkej, Liona, ta savo smart'a ? On 2011.10.25 12:14, infernal wrote: > Ačiū. Dabar aišku, reikia reikalauti antro egzemplioriaus. > > On 10/25/2011 11:32 AM, Linas Petkevičius wrote: >> http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=230253 >> 11. Automobilių ir automobilių sudėtinių dalių techninės priežiūros ir >> remonto paslaugų užsakymas įforminamas *užpildant užsakymų paraišką, >> kurioje nurodoma:* >> 11.1. paslaugų teikėjo įmonės pavadinimas (pagal verslo liudijimą – >> vardas, pavardė verslo liudijimo numeris), adresas, telefonas; >> 11.2. vartotojo vardas, pavardė, adresas ir telefonas; >> 11.3. užsakymo priėmimo data ir įvykdymo terminas; >> 11.4. duomenys apie automobilį (markė, modelis, valstybinis numeris, >> rida ir kt.); >> 11.5. teikiamų paslaugų sąrašas, paslaugos teikėjo pateiktų atsarginių >> dalių ir medžiagų sąrašas, jų kaina ir kiekis; >> 11.6. vartotojo pateiktų atsarginių dalių ir medžiagų sąrašas; >> 11.7. teikiamos paslaugos kaina; >> 11.8. garantinės sąlygos; >> 11.9. standarto, kuriam atitiks teikiamos paslaugos, žymuo; >> 11.10. užsakymą priėmusio (užsakymo paraišką įforminusio arba vykdytojo) >> asmens vardas, pavardė, parašas, taip pat vartotojo parašas; >> 11.11. kiti reikalingi duomenys, susieti su paslaugos teikimu. >> 12. Techninės priežiūros darbams (gedimų diagnostika, reguliavimo >> darbai, tepalų ir skysčių keitimas, plovimas, padangų ir ratų keitimas, >> balansavimas bei pripūtimas ir kt.) užsakymų paraiška, jeigu paslauga >> teikiama dalyvaujant vartotojui, gali būti neįforminama. Išduodamas >> pinigų mokėjimo dokumentas. >> 13. Jeigu vartotojas palieka automobilį paslaugos teikimui, tai >> paslaugos teikėjas kartu su paraiška turi įforminti priėmimo–perdavimo >> aktą, kuriame nurodo automobilio komplektiškumą, matomus išorinius >> pažeidimus ir defektus, vartotojo pateiktas atsargines dalis ir >> medžiagas. Priėmimo–perdavimo aktą pasirašo vartotojas ir paslaugos >> teikėjas. *Paraiškos ir priėmimo–perdavimo akto vienas egzempliorius >> atiduodamas vartotojui.* >> Paslaugos teikėjo nuožiūra paraiška ir priėmimo–perdavimo akto forma >> gali būti pateikiama vieno dokumento blanke. >> "infernal" wrote in message news:j85o8d$5r3$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> Radau delfi tokį įdomų straipsnį: >> http://auto.delfi.lt/autonews/buferio-remonto-istorija-9-menesiai-laukimo-baigesi-servise-suplesytais-dokumentais.d?id=50915039 >> >> Man taip pat visada užkliūdavo, kad visi servisai duoda pasirašyti darbų >> užsakymą, bet klientui jokio popieriaus neduoda, kad priėmė mašiną ir ją >> remontuos. Jeigu kažko pridirbtų, tai galėtų lygiai tą patį padaryti - >> suplėšyti tą užsakymą ir "kliento jų servise nebuvo". Kaip čia turėtų >> būti, kad visi būtų laimingi, dirbtų tvarkingai savo darbą ir būtų >> apsaugoti nuo nesamonių? >> M. >