Tema: Re: draudimas, servisu pasirinkimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-25 11:32:02
<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: 10pt">
<DIV>http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=230253</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>11. Automobilių ir automobilių sudėtinių dalių techninės priežiūros ir 
remonto paslaugų užsakymas įforminamas <STRONG><FONT color=#ff0000>užpildant 
užsakymų paraišką, kurioje nurodoma:</FONT></STRONG></DIV>
<DIV>11.1. paslaugų teikėjo įmonės pavadinimas (pagal verslo liudijimą – vardas, 
pavardė verslo liudijimo numeris), adresas, telefonas;</DIV>
<DIV>11.2. vartotojo vardas, pavardė, adresas ir telefonas;</DIV>
<DIV>11.3. užsakymo priėmimo data ir įvykdymo terminas;</DIV>
<DIV>11.4. duomenys apie automobilį (markė, modelis, valstybinis numeris, rida 
ir kt.);</DIV>
<DIV>11.5. teikiamų paslaugų sąrašas, paslaugos teikėjo pateiktų atsarginių 
dalių ir medžiagų sąrašas, jų kaina ir kiekis;</DIV>
<DIV>11.6. vartotojo pateiktų atsarginių dalių ir medžiagų sąrašas;</DIV>
<DIV>11.7. teikiamos paslaugos kaina;</DIV>
<DIV>11.8. garantinės sąlygos;</DIV>
<DIV>11.9. standarto, kuriam atitiks teikiamos paslaugos, žymuo;</DIV>
<DIV>11.10. užsakymą priėmusio (užsakymo paraišką įforminusio arba vykdytojo) 
asmens vardas, pavardė, parašas, taip pat vartotojo parašas;</DIV>
<DIV>11.11. kiti reikalingi duomenys, susieti su paslaugos teikimu.</DIV>
<DIV>12. Techninės priežiūros darbams (gedimų diagnostika, reguliavimo darbai, 
tepalų ir skysčių keitimas, plovimas, padangų ir ratų keitimas, balansavimas bei 
pripūtimas ir kt.) užsakymų paraiška, jeigu paslauga teikiama dalyvaujant 
vartotojui, gali būti neįforminama. Išduodamas pinigų mokėjimo dokumentas.</DIV>
<DIV>13. Jeigu vartotojas palieka automobilį paslaugos teikimui, tai paslaugos 
teikėjas kartu su paraiška turi įforminti priėmimo–perdavimo aktą, kuriame 
nurodo automobilio komplektiškumą, matomus išorinius pažeidimus ir defektus, 
vartotojo pateiktas atsargines dalis ir medžiagas. Priėmimo–perdavimo aktą 
pasirašo vartotojas ir paslaugos teikėjas. <STRONG><FONT color=#ff0000>Paraiškos 
ir priėmimo–perdavimo akto vienas egzempliorius atiduodamas 
vartotojui.</FONT></STRONG> </DIV>
<DIV>Paslaugos teikėjo nuožiūra paraiška ir priėmimo–perdavimo akto forma gali 
būti pateikiama vieno dokumento blanke.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>"infernal"&nbsp; wrote in message news:j85o8d$5r3$1@trimpas.omnitel.net... 
</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Sveiki,</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Radau delfi tokį įdomų straipsnį:</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>http://auto.delfi.lt/autonews/buferio-remonto-istorija-9-menesiai-laukimo-baigesi-servise-suplesytais-dokumentais.d?id=50915039</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>Man taip pat visada užkliūdavo, kad visi servisai duoda pasirašyti darbų 
</DIV>
<DIV>užsakymą, bet klientui jokio popieriaus neduoda, kad priėmė mašiną ir ją 
</DIV>
<DIV>remontuos. Jeigu kažko pridirbtų, tai galėtų lygiai tą patį padaryti - 
</DIV>
<DIV>suplėšyti tą užsakymą ir "kliento jų servise nebuvo". Kaip čia turėtų 
</DIV>
<DIV>būti, kad visi būtų laimingi, dirbtų tvarkingai savo darbą ir būtų </DIV>
<DIV>apsaugoti nuo nesamonių?</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>M.</DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>