<HTML><HEAD></HEAD> <BODY dir=ltr> <DIV dir=ltr> <DIV style="FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: 10pt"> <DIV>http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=230253</DIV> <DIV> </DIV> <DIV>11. Automobilių ir automobilių sudėtinių dalių techninės priežiūros ir remonto paslaugų užsakymas įforminamas <STRONG><FONT color=#ff0000>užpildant užsakymų paraišką, kurioje nurodoma:</FONT></STRONG></DIV> <DIV>11.1. paslaugų teikėjo įmonės pavadinimas (pagal verslo liudijimą – vardas, pavardė verslo liudijimo numeris), adresas, telefonas;</DIV> <DIV>11.2. vartotojo vardas, pavardė, adresas ir telefonas;</DIV> <DIV>11.3. užsakymo priėmimo data ir įvykdymo terminas;</DIV> <DIV>11.4. duomenys apie automobilį (markė, modelis, valstybinis numeris, rida ir kt.);</DIV> <DIV>11.5. teikiamų paslaugų sąrašas, paslaugos teikėjo pateiktų atsarginių dalių ir medžiagų sąrašas, jų kaina ir kiekis;</DIV> <DIV>11.6. vartotojo pateiktų atsarginių dalių ir medžiagų sąrašas;</DIV> <DIV>11.7. teikiamos paslaugos kaina;</DIV> <DIV>11.8. garantinės sąlygos;</DIV> <DIV>11.9. standarto, kuriam atitiks teikiamos paslaugos, žymuo;</DIV> <DIV>11.10. užsakymą priėmusio (užsakymo paraišką įforminusio arba vykdytojo) asmens vardas, pavardė, parašas, taip pat vartotojo parašas;</DIV> <DIV>11.11. kiti reikalingi duomenys, susieti su paslaugos teikimu.</DIV> <DIV>12. Techninės priežiūros darbams (gedimų diagnostika, reguliavimo darbai, tepalų ir skysčių keitimas, plovimas, padangų ir ratų keitimas, balansavimas bei pripūtimas ir kt.) užsakymų paraiška, jeigu paslauga teikiama dalyvaujant vartotojui, gali būti neįforminama. Išduodamas pinigų mokėjimo dokumentas.</DIV> <DIV>13. Jeigu vartotojas palieka automobilį paslaugos teikimui, tai paslaugos teikėjas kartu su paraiška turi įforminti priėmimo–perdavimo aktą, kuriame nurodo automobilio komplektiškumą, matomus išorinius pažeidimus ir defektus, vartotojo pateiktas atsargines dalis ir medžiagas. Priėmimo–perdavimo aktą pasirašo vartotojas ir paslaugos teikėjas. <STRONG><FONT color=#ff0000>Paraiškos ir priėmimo–perdavimo akto vienas egzempliorius atiduodamas vartotojui.</FONT></STRONG> </DIV> <DIV>Paslaugos teikėjo nuožiūra paraiška ir priėmimo–perdavimo akto forma gali būti pateikiama vieno dokumento blanke.</DIV> <DIV> </DIV> <DIV> </DIV> <DIV> </DIV> <DIV>"infernal" wrote in message news:j85o8d$5r3$1@trimpas.omnitel.net... </DIV> <DIV> </DIV> <DIV>Sveiki,</DIV> <DIV> </DIV> <DIV>Radau delfi tokį įdomų straipsnį:</DIV> <DIV> </DIV> <DIV>http://auto.delfi.lt/autonews/buferio-remonto-istorija-9-menesiai-laukimo-baigesi-servise-suplesytais-dokumentais.d?id=50915039</DIV> <DIV> </DIV> <DIV> </DIV> <DIV>Man taip pat visada užkliūdavo, kad visi servisai duoda pasirašyti darbų </DIV> <DIV>užsakymą, bet klientui jokio popieriaus neduoda, kad priėmė mašiną ir ją </DIV> <DIV>remontuos. Jeigu kažko pridirbtų, tai galėtų lygiai tą patį padaryti - </DIV> <DIV>suplėšyti tą užsakymą ir "kliento jų servise nebuvo". Kaip čia turėtų </DIV> <DIV>būti, kad visi būtų laimingi, dirbtų tvarkingai savo darbą ir būtų </DIV> <DIV>apsaugoti nuo nesamonių?</DIV> <DIV> </DIV> <DIV> </DIV> <DIV>M.</DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>