Kokį dar smart'ą, aš net sėdėjęs nesu smarte :) Ne mano tas straipsnis. On 10/25/2011 12:33 PM, Korke wrote: > tai susitvarkej, Liona, ta savo smart'a ? > > On 2011.10.25 12:14, infernal wrote: >> Ačiū. Dabar aišku, reikia reikalauti antro egzemplioriaus. >> >> On 10/25/2011 11:32 AM, Linas Petkevičius wrote: >>> http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=230253 >>> 11. Automobilių ir automobilių sudėtinių dalių techninės priežiūros ir >>> remonto paslaugų užsakymas įforminamas *užpildant užsakymų paraišką, >>> kurioje nurodoma:* >>> 11.1. paslaugų teikėjo įmonės pavadinimas (pagal verslo liudijimą – >>> vardas, pavardė verslo liudijimo numeris), adresas, telefonas; >>> 11.2. vartotojo vardas, pavardė, adresas ir telefonas; >>> 11.3. užsakymo priėmimo data ir įvykdymo terminas; >>> 11.4. duomenys apie automobilį (markė, modelis, valstybinis numeris, >>> rida ir kt.); >>> 11.5. teikiamų paslaugų sąrašas, paslaugos teikėjo pateiktų atsarginių >>> dalių ir medžiagų sąrašas, jų kaina ir kiekis; >>> 11.6. vartotojo pateiktų atsarginių dalių ir medžiagų sąrašas; >>> 11.7. teikiamos paslaugos kaina; >>> 11.8. garantinės sąlygos; >>> 11.9. standarto, kuriam atitiks teikiamos paslaugos, žymuo; >>> 11.10. užsakymą priėmusio (užsakymo paraišką įforminusio arba vykdytojo) >>> asmens vardas, pavardė, parašas, taip pat vartotojo parašas; >>> 11.11. kiti reikalingi duomenys, susieti su paslaugos teikimu. >>> 12. Techninės priežiūros darbams (gedimų diagnostika, reguliavimo >>> darbai, tepalų ir skysčių keitimas, plovimas, padangų ir ratų keitimas, >>> balansavimas bei pripūtimas ir kt.) užsakymų paraiška, jeigu paslauga >>> teikiama dalyvaujant vartotojui, gali būti neįforminama. Išduodamas >>> pinigų mokėjimo dokumentas. >>> 13. Jeigu vartotojas palieka automobilį paslaugos teikimui, tai >>> paslaugos teikėjas kartu su paraiška turi įforminti priėmimo–perdavimo >>> aktą, kuriame nurodo automobilio komplektiškumą, matomus išorinius >>> pažeidimus ir defektus, vartotojo pateiktas atsargines dalis ir >>> medžiagas. Priėmimo–perdavimo aktą pasirašo vartotojas ir paslaugos >>> teikėjas. *Paraiškos ir priėmimo–perdavimo akto vienas egzempliorius >>> atiduodamas vartotojui.* >>> Paslaugos teikėjo nuožiūra paraiška ir priėmimo–perdavimo akto forma >>> gali būti pateikiama vieno dokumento blanke. >>> "infernal" wrote in message news:j85o8d$5r3$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> Radau delfi tokį įdomų straipsnį: >>> http://auto.delfi.lt/autonews/buferio-remonto-istorija-9-menesiai-laukimo-baigesi-servise-suplesytais-dokumentais.d?id=50915039 >>> >>> >>> Man taip pat visada užkliūdavo, kad visi servisai duoda pasirašyti darbų >>> užsakymą, bet klientui jokio popieriaus neduoda, kad priėmė mašiną ir ją >>> remontuos. Jeigu kažko pridirbtų, tai galėtų lygiai tą patį padaryti - >>> suplėšyti tą užsakymą ir "kliento jų servise nebuvo". Kaip čia turėtų >>> būti, kad visi būtų laimingi, dirbtų tvarkingai savo darbą ir būtų >>> apsaugoti nuo nesamonių? >>> M. >> >