Tema: Re: draudimas, servisu pasirinkimas
Autorius: infernal
Data: 2011-10-25 12:51:16
Kokį dar smart'ą, aš net sėdėjęs nesu smarte :) Ne mano tas straipsnis.

On 10/25/2011 12:33 PM, Korke wrote:
> tai susitvarkej, Liona, ta savo smart'a ?
>
> On 2011.10.25 12:14, infernal wrote:
>> Ačiū. Dabar aišku, reikia reikalauti antro egzemplioriaus.
>>
>> On 10/25/2011 11:32 AM, Linas Petkevičius wrote:
>>> http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=230253
>>> 11. Automobilių ir automobilių sudėtinių dalių techninės priežiūros ir
>>> remonto paslaugų užsakymas įforminamas *užpildant užsakymų paraišką,
>>> kurioje nurodoma:*
>>> 11.1. paslaugų teikėjo įmonės pavadinimas (pagal verslo liudijimą –
>>> vardas, pavardė verslo liudijimo numeris), adresas, telefonas;
>>> 11.2. vartotojo vardas, pavardė, adresas ir telefonas;
>>> 11.3. užsakymo priėmimo data ir įvykdymo terminas;
>>> 11.4. duomenys apie automobilį (markė, modelis, valstybinis numeris,
>>> rida ir kt.);
>>> 11.5. teikiamų paslaugų sąrašas, paslaugos teikėjo pateiktų atsarginių
>>> dalių ir medžiagų sąrašas, jų kaina ir kiekis;
>>> 11.6. vartotojo pateiktų atsarginių dalių ir medžiagų sąrašas;
>>> 11.7. teikiamos paslaugos kaina;
>>> 11.8. garantinės sąlygos;
>>> 11.9. standarto, kuriam atitiks teikiamos paslaugos, žymuo;
>>> 11.10. užsakymą priėmusio (užsakymo paraišką įforminusio arba vykdytojo)
>>> asmens vardas, pavardė, parašas, taip pat vartotojo parašas;
>>> 11.11. kiti reikalingi duomenys, susieti su paslaugos teikimu.
>>> 12. Techninės priežiūros darbams (gedimų diagnostika, reguliavimo
>>> darbai, tepalų ir skysčių keitimas, plovimas, padangų ir ratų keitimas,
>>> balansavimas bei pripūtimas ir kt.) užsakymų paraiška, jeigu paslauga
>>> teikiama dalyvaujant vartotojui, gali būti neįforminama. Išduodamas
>>> pinigų mokėjimo dokumentas.
>>> 13. Jeigu vartotojas palieka automobilį paslaugos teikimui, tai
>>> paslaugos teikėjas kartu su paraiška turi įforminti priėmimo–perdavimo
>>> aktą, kuriame nurodo automobilio komplektiškumą, matomus išorinius
>>> pažeidimus ir defektus, vartotojo pateiktas atsargines dalis ir
>>> medžiagas. Priėmimo–perdavimo aktą pasirašo vartotojas ir paslaugos
>>> teikėjas. *Paraiškos ir priėmimo–perdavimo akto vienas egzempliorius
>>> atiduodamas vartotojui.*
>>> Paslaugos teikėjo nuožiūra paraiška ir priėmimo–perdavimo akto forma
>>> gali būti pateikiama vieno dokumento blanke.
>>> "infernal" wrote in message news:j85o8d$5r3$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sveiki,
>>> Radau delfi tokį įdomų straipsnį:
>>> http://auto.delfi.lt/autonews/buferio-remonto-istorija-9-menesiai-laukimo-baigesi-servise-suplesytais-dokumentais.d?id=50915039
>>>
>>>
>>> Man taip pat visada užkliūdavo, kad visi servisai duoda pasirašyti darbų
>>> užsakymą, bet klientui jokio popieriaus neduoda, kad priėmė mašiną ir ją
>>> remontuos. Jeigu kažko pridirbtų, tai galėtų lygiai tą patį padaryti -
>>> suplėšyti tą užsakymą ir "kliento jų servise nebuvo". Kaip čia turėtų
>>> būti, kad visi būtų laimingi, dirbtų tvarkingai savo darbą ir būtų
>>> apsaugoti nuo nesamonių?
>>> M.
>>
>