Ačiū. Dabar aišku, reikia reikalauti antro egzemplioriaus. On 10/25/2011 11:32 AM, Linas Petkevičius wrote: > http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=230253 > 11. Automobilių ir automobilių sudėtinių dalių techninės priežiūros ir > remonto paslaugų užsakymas įforminamas *užpildant užsakymų paraišką, > kurioje nurodoma:* > 11.1. paslaugų teikėjo įmonės pavadinimas (pagal verslo liudijimą – > vardas, pavardė verslo liudijimo numeris), adresas, telefonas; > 11.2. vartotojo vardas, pavardė, adresas ir telefonas; > 11.3. užsakymo priėmimo data ir įvykdymo terminas; > 11.4. duomenys apie automobilį (markė, modelis, valstybinis numeris, > rida ir kt.); > 11.5. teikiamų paslaugų sąrašas, paslaugos teikėjo pateiktų atsarginių > dalių ir medžiagų sąrašas, jų kaina ir kiekis; > 11.6. vartotojo pateiktų atsarginių dalių ir medžiagų sąrašas; > 11.7. teikiamos paslaugos kaina; > 11.8. garantinės sąlygos; > 11.9. standarto, kuriam atitiks teikiamos paslaugos, žymuo; > 11.10. užsakymą priėmusio (užsakymo paraišką įforminusio arba vykdytojo) > asmens vardas, pavardė, parašas, taip pat vartotojo parašas; > 11.11. kiti reikalingi duomenys, susieti su paslaugos teikimu. > 12. Techninės priežiūros darbams (gedimų diagnostika, reguliavimo > darbai, tepalų ir skysčių keitimas, plovimas, padangų ir ratų keitimas, > balansavimas bei pripūtimas ir kt.) užsakymų paraiška, jeigu paslauga > teikiama dalyvaujant vartotojui, gali būti neįforminama. Išduodamas > pinigų mokėjimo dokumentas. > 13. Jeigu vartotojas palieka automobilį paslaugos teikimui, tai > paslaugos teikėjas kartu su paraiška turi įforminti priėmimo–perdavimo > aktą, kuriame nurodo automobilio komplektiškumą, matomus išorinius > pažeidimus ir defektus, vartotojo pateiktas atsargines dalis ir > medžiagas. Priėmimo–perdavimo aktą pasirašo vartotojas ir paslaugos > teikėjas. *Paraiškos ir priėmimo–perdavimo akto vienas egzempliorius > atiduodamas vartotojui.* > Paslaugos teikėjo nuožiūra paraiška ir priėmimo–perdavimo akto forma > gali būti pateikiama vieno dokumento blanke. > "infernal" wrote in message news:j85o8d$5r3$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > Radau delfi tokį įdomų straipsnį: > http://auto.delfi.lt/autonews/buferio-remonto-istorija-9-menesiai-laukimo-baigesi-servise-suplesytais-dokumentais.d?id=50915039 > Man taip pat visada užkliūdavo, kad visi servisai duoda pasirašyti darbų > užsakymą, bet klientui jokio popieriaus neduoda, kad priėmė mašiną ir ją > remontuos. Jeigu kažko pridirbtų, tai galėtų lygiai tą patį padaryti - > suplėšyti tą užsakymą ir "kliento jų servise nebuvo". Kaip čia turėtų > būti, kad visi būtų laimingi, dirbtų tvarkingai savo darbą ir būtų > apsaugoti nuo nesamonių? > M.