Tema: Re: draudimas, servisu pasirinkimas
Autorius: infernal
Data: 2011-10-25 12:14:39
Ačiū. Dabar aišku, reikia reikalauti antro egzemplioriaus.

On 10/25/2011 11:32 AM, Linas Petkevičius wrote:
> http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=230253
> 11. Automobilių ir automobilių sudėtinių dalių techninės priežiūros ir
> remonto paslaugų užsakymas įforminamas *užpildant užsakymų paraišką,
> kurioje nurodoma:*
> 11.1. paslaugų teikėjo įmonės pavadinimas (pagal verslo liudijimą –
> vardas, pavardė verslo liudijimo numeris), adresas, telefonas;
> 11.2. vartotojo vardas, pavardė, adresas ir telefonas;
> 11.3. užsakymo priėmimo data ir įvykdymo terminas;
> 11.4. duomenys apie automobilį (markė, modelis, valstybinis numeris,
> rida ir kt.);
> 11.5. teikiamų paslaugų sąrašas, paslaugos teikėjo pateiktų atsarginių
> dalių ir medžiagų sąrašas, jų kaina ir kiekis;
> 11.6. vartotojo pateiktų atsarginių dalių ir medžiagų sąrašas;
> 11.7. teikiamos paslaugos kaina;
> 11.8. garantinės sąlygos;
> 11.9. standarto, kuriam atitiks teikiamos paslaugos, žymuo;
> 11.10. užsakymą priėmusio (užsakymo paraišką įforminusio arba vykdytojo)
> asmens vardas, pavardė, parašas, taip pat vartotojo parašas;
> 11.11. kiti reikalingi duomenys, susieti su paslaugos teikimu.
> 12. Techninės priežiūros darbams (gedimų diagnostika, reguliavimo
> darbai, tepalų ir skysčių keitimas, plovimas, padangų ir ratų keitimas,
> balansavimas bei pripūtimas ir kt.) užsakymų paraiška, jeigu paslauga
> teikiama dalyvaujant vartotojui, gali būti neįforminama. Išduodamas
> pinigų mokėjimo dokumentas.
> 13. Jeigu vartotojas palieka automobilį paslaugos teikimui, tai
> paslaugos teikėjas kartu su paraiška turi įforminti priėmimo–perdavimo
> aktą, kuriame nurodo automobilio komplektiškumą, matomus išorinius
> pažeidimus ir defektus, vartotojo pateiktas atsargines dalis ir
> medžiagas. Priėmimo–perdavimo aktą pasirašo vartotojas ir paslaugos
> teikėjas. *Paraiškos ir priėmimo–perdavimo akto vienas egzempliorius
> atiduodamas vartotojui.*
> Paslaugos teikėjo nuožiūra paraiška ir priėmimo–perdavimo akto forma
> gali būti pateikiama vieno dokumento blanke.
> "infernal" wrote in message news:j85o8d$5r3$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
> Radau delfi tokį įdomų straipsnį:
> http://auto.delfi.lt/autonews/buferio-remonto-istorija-9-menesiai-laukimo-baigesi-servise-suplesytais-dokumentais.d?id=50915039
> Man taip pat visada užkliūdavo, kad visi servisai duoda pasirašyti darbų
> užsakymą, bet klientui jokio popieriaus neduoda, kad priėmė mašiną ir ją
> remontuos. Jeigu kažko pridirbtų, tai galėtų lygiai tą patį padaryti -
> suplėšyti tą užsakymą ir "kliento jų servise nebuvo". Kaip čia turėtų
> būti, kad visi būtų laimingi, dirbtų tvarkingai savo darbą ir būtų
> apsaugoti nuo nesamonių?
> M.