Tema: Re: draudimas, servisu pasirinkimas
Autorius: Korke
Data: 2011-10-25 13:22:41
Ner ko cia dabar gedytis, Lionia :)

On 2011.10.25 12:51, infernal wrote:
> Kokį dar smart'ą, aš net sėdėjęs nesu smarte :) Ne mano tas straipsnis.
>
> On 10/25/2011 12:33 PM, Korke wrote:
>> tai susitvarkej, Liona, ta savo smart'a ?
>>
>> On 2011.10.25 12:14, infernal wrote:
>>> Ačiū. Dabar aišku, reikia reikalauti antro egzemplioriaus.
>>>
>>> On 10/25/2011 11:32 AM, Linas Petkevičius wrote:
>>>> http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=230253
>>>> 11. Automobilių ir automobilių sudėtinių dalių techninės priežiūros ir
>>>> remonto paslaugų užsakymas įforminamas *užpildant užsakymų paraišką,
>>>> kurioje nurodoma:*
>>>> 11.1. paslaugų teikėjo įmonės pavadinimas (pagal verslo liudijimą –
>>>> vardas, pavardė verslo liudijimo numeris), adresas, telefonas;
>>>> 11.2. vartotojo vardas, pavardė, adresas ir telefonas;
>>>> 11.3. užsakymo priėmimo data ir įvykdymo terminas;
>>>> 11.4. duomenys apie automobilį (markė, modelis, valstybinis numeris,
>>>> rida ir kt.);
>>>> 11.5. teikiamų paslaugų sąrašas, paslaugos teikėjo pateiktų atsarginių
>>>> dalių ir medžiagų sąrašas, jų kaina ir kiekis;
>>>> 11.6. vartotojo pateiktų atsarginių dalių ir medžiagų sąrašas;
>>>> 11.7. teikiamos paslaugos kaina;
>>>> 11.8. garantinės sąlygos;
>>>> 11.9. standarto, kuriam atitiks teikiamos paslaugos, žymuo;
>>>> 11.10. užsakymą priėmusio (užsakymo paraišką įforminusio arba
>>>> vykdytojo)
>>>> asmens vardas, pavardė, parašas, taip pat vartotojo parašas;
>>>> 11.11. kiti reikalingi duomenys, susieti su paslaugos teikimu.
>>>> 12. Techninės priežiūros darbams (gedimų diagnostika, reguliavimo
>>>> darbai, tepalų ir skysčių keitimas, plovimas, padangų ir ratų keitimas,
>>>> balansavimas bei pripūtimas ir kt.) užsakymų paraiška, jeigu paslauga
>>>> teikiama dalyvaujant vartotojui, gali būti neįforminama. Išduodamas
>>>> pinigų mokėjimo dokumentas.
>>>> 13. Jeigu vartotojas palieka automobilį paslaugos teikimui, tai
>>>> paslaugos teikėjas kartu su paraiška turi įforminti priėmimo–perdavimo
>>>> aktą, kuriame nurodo automobilio komplektiškumą, matomus išorinius
>>>> pažeidimus ir defektus, vartotojo pateiktas atsargines dalis ir
>>>> medžiagas. Priėmimo–perdavimo aktą pasirašo vartotojas ir paslaugos
>>>> teikėjas. *Paraiškos ir priėmimo–perdavimo akto vienas egzempliorius
>>>> atiduodamas vartotojui.*
>>>> Paslaugos teikėjo nuožiūra paraiška ir priėmimo–perdavimo akto forma
>>>> gali būti pateikiama vieno dokumento blanke.
>>>> "infernal" wrote in message news:j85o8d$5r3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Sveiki,
>>>> Radau delfi tokį įdomų straipsnį:
>>>> http://auto.delfi.lt/autonews/buferio-remonto-istorija-9-menesiai-laukimo-baigesi-servise-suplesytais-dokumentais.d?id=50915039
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Man taip pat visada užkliūdavo, kad visi servisai duoda pasirašyti
>>>> darbų
>>>> užsakymą, bet klientui jokio popieriaus neduoda, kad priėmė mašiną
>>>> ir ją
>>>> remontuos. Jeigu kažko pridirbtų, tai galėtų lygiai tą patį padaryti -
>>>> suplėšyti tą užsakymą ir "kliento jų servise nebuvo". Kaip čia turėtų
>>>> būti, kad visi būtų laimingi, dirbtų tvarkingai savo darbą ir būtų
>>>> apsaugoti nuo nesamonių?
>>>> M.
>>>
>>
>