Ner ko cia dabar gedytis, Lionia :) On 2011.10.25 12:51, infernal wrote: > Kokį dar smart'ą, aš net sėdėjęs nesu smarte :) Ne mano tas straipsnis. > > On 10/25/2011 12:33 PM, Korke wrote: >> tai susitvarkej, Liona, ta savo smart'a ? >> >> On 2011.10.25 12:14, infernal wrote: >>> Ačiū. Dabar aišku, reikia reikalauti antro egzemplioriaus. >>> >>> On 10/25/2011 11:32 AM, Linas Petkevičius wrote: >>>> http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=230253 >>>> 11. Automobilių ir automobilių sudėtinių dalių techninės priežiūros ir >>>> remonto paslaugų užsakymas įforminamas *užpildant užsakymų paraišką, >>>> kurioje nurodoma:* >>>> 11.1. paslaugų teikėjo įmonės pavadinimas (pagal verslo liudijimą – >>>> vardas, pavardė verslo liudijimo numeris), adresas, telefonas; >>>> 11.2. vartotojo vardas, pavardė, adresas ir telefonas; >>>> 11.3. užsakymo priėmimo data ir įvykdymo terminas; >>>> 11.4. duomenys apie automobilį (markė, modelis, valstybinis numeris, >>>> rida ir kt.); >>>> 11.5. teikiamų paslaugų sąrašas, paslaugos teikėjo pateiktų atsarginių >>>> dalių ir medžiagų sąrašas, jų kaina ir kiekis; >>>> 11.6. vartotojo pateiktų atsarginių dalių ir medžiagų sąrašas; >>>> 11.7. teikiamos paslaugos kaina; >>>> 11.8. garantinės sąlygos; >>>> 11.9. standarto, kuriam atitiks teikiamos paslaugos, žymuo; >>>> 11.10. užsakymą priėmusio (užsakymo paraišką įforminusio arba >>>> vykdytojo) >>>> asmens vardas, pavardė, parašas, taip pat vartotojo parašas; >>>> 11.11. kiti reikalingi duomenys, susieti su paslaugos teikimu. >>>> 12. Techninės priežiūros darbams (gedimų diagnostika, reguliavimo >>>> darbai, tepalų ir skysčių keitimas, plovimas, padangų ir ratų keitimas, >>>> balansavimas bei pripūtimas ir kt.) užsakymų paraiška, jeigu paslauga >>>> teikiama dalyvaujant vartotojui, gali būti neįforminama. Išduodamas >>>> pinigų mokėjimo dokumentas. >>>> 13. Jeigu vartotojas palieka automobilį paslaugos teikimui, tai >>>> paslaugos teikėjas kartu su paraiška turi įforminti priėmimo–perdavimo >>>> aktą, kuriame nurodo automobilio komplektiškumą, matomus išorinius >>>> pažeidimus ir defektus, vartotojo pateiktas atsargines dalis ir >>>> medžiagas. Priėmimo–perdavimo aktą pasirašo vartotojas ir paslaugos >>>> teikėjas. *Paraiškos ir priėmimo–perdavimo akto vienas egzempliorius >>>> atiduodamas vartotojui.* >>>> Paslaugos teikėjo nuožiūra paraiška ir priėmimo–perdavimo akto forma >>>> gali būti pateikiama vieno dokumento blanke. >>>> "infernal" wrote in message news:j85o8d$5r3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, >>>> Radau delfi tokį įdomų straipsnį: >>>> http://auto.delfi.lt/autonews/buferio-remonto-istorija-9-menesiai-laukimo-baigesi-servise-suplesytais-dokumentais.d?id=50915039 >>>> >>>> >>>> >>>> Man taip pat visada užkliūdavo, kad visi servisai duoda pasirašyti >>>> darbų >>>> užsakymą, bet klientui jokio popieriaus neduoda, kad priėmė mašiną >>>> ir ją >>>> remontuos. Jeigu kažko pridirbtų, tai galėtų lygiai tą patį padaryti - >>>> suplėšyti tą užsakymą ir "kliento jų servise nebuvo". Kaip čia turėtų >>>> būti, kad visi būtų laimingi, dirbtų tvarkingai savo darbą ir būtų >>>> apsaugoti nuo nesamonių? >>>> M. >>> >> >