Tema: Re: Auto atsauktos dalies keitimas - 1 attachment
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-02-13 17:25:03
Tai gal ir suinteresuotas, tacaiu jei gamintojas konkreciu atveju pasakys -
"bybi klientui, o ne nemokama remonta", klientas neturi jokiu teisiniu
svertu kazko reikalauti ish atstovo.
"Ignas" wrote in message news:jhb9nf$9tp$1@trimpas.omnitel.net...
tai atstovas kaip tik turetu but suinteresuotas remontu ir babkiu ismusimu
is gamintojo, nei galimai netekt kliento pabegsiancio i pigesni garaza...
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
news:jhb99h$9f0$1@trimpas.omnitel.net...
> Kas yra "oficialaus atstovo statusas"? Ogisutartis tarp gamintojo A ir
> atstovo B. Ir atstovas B turi pareigas gamintojui A. Taciau tai nereiskia,
> kad iskart atsiranda kazkokie teisiniai santykiai tarp atstovo B ir bet
> kokio ish gatves atejusio paslameko.
>
> "Pi." wrote in message news:jhb8jr$8ik$1@trimpas.omnitel.net...
>
> niekur ir nesakiau mojuoti CK.. bet jei krasta turi oficialaus atstovo
> statusa.. ar jie neturi ir pareigu? tipo noriu tau darysiu garantija.. o
> kitam ne? tipo skustis gali tik tam kas pardave? o jei pirkai is fizinio
> asmens..?
>
>