kad suforminti garantini keitima turi automobilis atsidurti servise.. ir pajungt ji prie "fyskiu" kad parodyt "centriukui" kad ne is sroto atsivezei sugedusia detale... Rokas Ražanauskas 867122453 Kaunas "Pi." wrote in message news:jhdc2i$ogd$1@trimpas.omnitel.net... ziu.. atvaziavo su bloga detale.. tu ja isimi.. pakeiti nauja-gera. paimi pinigus is kliento, detales jam neatiduodi (keitei, nes sugedus.. pinigus emei, nes monitorius nerode kitaip).. po savaites suzinai, kad ta detale atsauke.. nera schemos uzsidirbt?:)) abejoju.. faktas, kad audituoja, tratina uz tokias maklias.. bet lietuvaiciai ismanus:)) "Rokas" <xrokas@kis.lt> wrote in message news:jhdbn8$o11$1@trimpas.omnitel.net... > senos detales kodas buna kitoks.. todel ja ir keicia kita.. nes ja > atnaujino... ir kodas kitoks.. > > > > Rokas Ražanauskas > 867122453 Kaunas > > "ManXP" wrote in message news:jhdblh$nu9$1@trimpas.omnitel.net... > > Tai neturetu but sunku su popieriukais, nes bet kokiu atveju TA PATI > detale > bus keiciama :) > > "Dainiushas" wrote in message news:jhdbjs$nrj$1@trimpas.omnitel.net... > > girdėjau iš kitokios techniko atstovo, turi būt visi popieriukai išimtos > detalės etc, nes gamintojai daro auditus ir jei nesueina galai būna skauda > > On 02/14/2012 10:29 AM, ManXP wrote: >> Tai logiska, Krasta gali pasakyt BMW, kad pakeite nemokamai (tipo >> recall'as), o is kliento paimt $$$ ir uzdirbt dvigubai. Ir niekas >> nezinos. >> >> "Pi." wrote in message news:jhd5tp$f1f$1@trimpas.omnitel.net... >> >>>>