On Mon, 13 Feb 2012 16:26:42 +0100, Pi. wrote: > tai esme ir yra, kad nieks nezino ka pasakys gamintojas.. o krasta gali > sneket ka nori.. speju, kad is kliento daugiau $ nubyretu, nei gautu is > gamintojo.. 99% kad zino, gamintojas krastai pasiule eiti ir daugintis. Kitaip krasta ta bnv priimtu isskrestom rankom, paremontuotu ir leistu bnv apmoket saskaita. Seip bent jau paciam fliukylande tokie atvejai sprendziami pasinaudojant taip vadinamu "Kulanz" arba kitaip tariant "geranoriskumo" principu. Atvarius su negarantine masina (nesvarbu ar bnv ar audi ar mercedes ar porsche ar pan) dyleris ziuri i jos rida, bendra stovi, aptarnavimo istorija, kliento snuki etc ir klausia gamintojo ka daryt. Gamintojas tada pasikaso pakausi, pautus ir kitas mastymui butinas kuno dalis ir pasiulo sprendima. Kuris gali buti ir "perimam visus kastus" arba "mokam tik uz dalis, klientas moka uz darba" arba "perimam XX%, likuti moka klientas", "mums px, nieko nemokesim" ir t.t. ir pan. Super dazniem atvejam (t.y. nediskutuotiniem konstrukcijos bugam) sprendimas iskart irasomas i serviso biuleteni kad tusciai neklausinet. Tipo "perimam remonta visom tackom iki 4 metu ir 100tkm ridos". -- kthxbai.