tai esme ir yra, kad nieks nezino ka pasakys gamintojas.. o krasta gali sneket ka nori.. speju, kad is kliento daugiau $ nubyretu, nei gautu is gamintojo.. "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:jhba0f$a7o$1@trimpas.omnitel.net... > Tai gal ir suinteresuotas, tacaiu jei gamintojas konkreciu atveju > pasakys - "bybi klientui, o ne nemokama remonta", klientas neturi jokiu > teisiniu svertu kazko reikalauti ish atstovo. > > "Ignas" wrote in message news:jhb9nf$9tp$1@trimpas.omnitel.net... > > tai atstovas kaip tik turetu but suinteresuotas remontu ir babkiu ismusimu > is gamintojo, nei galimai netekt kliento pabegsiancio i pigesni garaza... > > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message > news:jhb99h$9f0$1@trimpas.omnitel.net... >> Kas yra "oficialaus atstovo statusas"? Ogisutartis tarp gamintojo A ir >> atstovo B. Ir atstovas B turi pareigas gamintojui A. Taciau tai >> nereiskia, kad iskart atsiranda kazkokie teisiniai santykiai tarp atstovo >> B ir bet kokio ish gatves atejusio paslameko. >> >> "Pi." wrote in message news:jhb8jr$8ik$1@trimpas.omnitel.net... >> >> niekur ir nesakiau mojuoti CK.. bet jei krasta turi oficialaus atstovo >> statusa.. ar jie neturi ir pareigu? tipo noriu tau darysiu garantija.. o >> kitam ne? tipo skustis gali tik tam kas pardave? o jei pirkai is fizinio >> asmens..? >> >> >