nu ble.. garantija siaip suteikia ne atstovas, o gamintojas..( atstovas gali duot kokia nors papildoma,isplesta.. )vaziuoju pas oficialu atstova ir remontuoju.. "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:jhb9u5$a5b$1@trimpas.omnitel.net... > Ne - tiesiskai jis prisiima pareigas tik gamintojo atzvilgiu. Ir jam > pretenzijas gali reiksti tik gamintojas - sutarties remuose. Tu atstovui > teisines pretenzijas gali reiksti tik tuo atveju, jeigu esi pirkejas. > > "Yvl" wrote in message news:jhb9ep$9kd$1@trimpas.omnitel.net... > > kaip gamintojo A atstovas, jis to gamintojo siokias tokias pareigas > klientams gi prisiima? ne? tai NAXUi tas dyleris is viso? > > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message > news:jhb99h$9f0$1@trimpas.omnitel.net... >> Kas yra "oficialaus atstovo statusas"? Ogisutartis tarp gamintojo A ir >> atstovo B. Ir atstovas B turi pareigas gamintojui A. Taciau tai >> nereiskia, >> kad iskart atsiranda kazkokie teisiniai santykiai tarp atstovo B ir bet >> kokio ish gatves atejusio paslameko. >> >> "Pi." wrote in message news:jhb8jr$8ik$1@trimpas.omnitel.net... >> >> niekur ir nesakiau mojuoti CK.. bet jei krasta turi oficialaus atstovo >> statusa.. ar jie neturi ir pareigu? tipo noriu tau darysiu garantija.. o >> kitam ne? tipo skustis gali tik tam kas pardave? o jei pirkai is fizinio >> asmens..? >> >> >