su BMW garantijomis ir visokiais "atsaukimais" (serviso akcijomis) yra labai paprasta. ivedus automobilio kebulo nr (arba nuskaicius automobilio rakta) I BMW oficialu portala skirta oficialiems dyleriams ir ten viska viska viska suraso ka reik daryt ka nereik .. kokia garantija galioja ir iki kada... ir kokia negalioja.. kokie darbai yra mokami.. kokie nemokami automobilio savininkui. rodo kokie garantiniai darbai ir kada jau buvo atlikti. ir nemanau kad krasta nesieme darbo del to kad jo nenorejo ar kad nepatiko zmogelis atvezes Benva... ar garantiniai ar negarantiniai darbai yra apmokami tik moketojas skiriasi Rokas Ražanauskas 867122453 Kaunas "Ignas" wrote in message news:jhb9nf$9tp$1@trimpas.omnitel.net... tai atstovas kaip tik turetu but suinteresuotas remontu ir babkiu ismusimu is gamintojo, nei galimai netekt kliento pabegsiancio i pigesni garaza... "Linas Petkevièius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:jhb99h$9f0$1@trimpas.omnitel.net... > Kas yra "oficialaus atstovo statusas"? Ogisutartis tarp gamintojo A ir > atstovo B. Ir atstovas B turi pareigas gamintojui A. Taciau tai nereiskia, > kad iskart atsiranda kazkokie teisiniai santykiai tarp atstovo B ir bet > kokio ish gatves atejusio paslameko. > > "Pi." wrote in message news:jhb8jr$8ik$1@trimpas.omnitel.net... > > niekur ir nesakiau mojuoti CK.. bet jei krasta turi oficialaus atstovo > statusa.. ar jie neturi ir pareigu? tipo noriu tau darysiu garantija.. o > kitam ne? tipo skustis gali tik tam kas pardave? o jei pirkai is fizinio > asmens..? > >