Rezultatas toks, pakeitus daviklį, klaidos nebemeta, panelėj tepalo temperatūra vistiek ant 60 guli (Rodyklė veikia, jungtys nenurautos. Kiek ten turi rodyt laipsniu kai vanduo 90???) Traukos situacija gal kiek pagerėjo, šian bent negęsdavo greit apsukas numetus. Šaltam motorui jokių bėdų, kuo arčiau darbinės - tuo chujoviau. "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:k2b8aa$che$1@trimpas.omnitel.net... > Prasideda kažkas, ko jau du mėnesius laukiu - kol kažkas išlys.. > > Padaugėjo dūmų uždangos, ir traukos iki 2,2krpm nelabai yra. > Iš vietos greitai pajudėt - tik numetus sankaba ant didelių apsukų. > Gazą suspaudus kad ir į dugną, reik palaukt biški, tada gaunu dūmų uždangą > ir po to trauką. > Važiuojant į kalną (~2krpm) jaučiasi trumpi traukos dingimai. > Vagcomas DTC jokių nepasakoja* > Pavara bent truputi per didelę įjungus važiuoju kaip M raidė per pirmą > pamoką.. > > Visas reikalas atsirado palaipsniui per kokią savaitę ir sutapo su > stabdžių > varlės nekontaktu (Brake switch implausible signal), bet ją pakeitus > nepraėjo. > > Pastebėjimas, kad šviežiai užvestas motoras (nesvarbu šaltas ar šiltas) > kelias minutes geriau dirba. Gal čia man tik taip atrodo > > Plaut turbiną/dačikas nudvėses/intercooleris/kažkas dar? Ką žiūrėt, kur > pigiai ir normaliai Vilniuj padarytu diagnostiką (ir kiek tai kainuoja)? > Tvarkytis kiek galimybės leidžia mielai norėčiau pats - įdomu.. > > Audi A6 C5, 1.9tdi PD 96kw, mechanika > > *Iš visokių klaidų vienintelė prie variklio - Oil level/temperature sensor > karteryje. Lyg ir nesusijęs..