o kas pvz turbina reguliuoja? negi solenoidas? -- T "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:k2kket$5od$3@trimpas.omnitel.net... > Tomai, dyzelis čia. Px jam ventiliacijos ir vakuumai. > > On 2012.09.10 08:47, tranzoo wrote: >> paziurek, kaip ventiliacija karterio gyvena. >> >> o gal vakuumas kazkur leakína. >> >> -- >> T >> >> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >> news:k2b8aa$che$1@trimpas.omnitel.net... >>> Prasideda kažkas, ko jau du mėnesius laukiu - kol kažkas išlys.. >>> >>> Padaugėjo dūmų uždangos, ir traukos iki 2,2krpm nelabai yra. >>> Iš vietos greitai pajudėt - tik numetus sankaba ant didelių apsukų. >>> Gazą suspaudus kad ir į dugną, reik palaukt biški, tada gaunu dūmų >>> uždangą >>> ir po to trauką. >>> Važiuojant į kalną (~2krpm) jaučiasi trumpi traukos dingimai. >>> Vagcomas DTC jokių nepasakoja* >>> Pavara bent truputi per didelę įjungus važiuoju kaip M raidė per pirmą >>> pamoką.. >>> >>> Visas reikalas atsirado palaipsniui per kokią savaitę ir sutapo su >>> stabdžių >>> varlės nekontaktu (Brake switch implausible signal), bet ją pakeitus >>> nepraėjo. >>> >>> Pastebėjimas, kad šviežiai užvestas motoras (nesvarbu šaltas ar šiltas) >>> kelias minutes geriau dirba. Gal čia man tik taip atrodo >>> >>> Plaut turbiną/dačikas nudvėses/intercooleris/kažkas dar? Ką žiūrėt, kur >>> pigiai ir normaliai Vilniuj padarytu diagnostiką (ir kiek tai kainuoja)? >>> Tvarkytis kiek galimybės leidžia mielai norėčiau pats - įdomu.. >>> >>> Audi A6 C5, 1.9tdi PD 96kw, mechanika >>> >>> *Iš visokių klaidų vienintelė prie variklio - Oil level/temperature >>> sensor >>> karteryje. Lyg ir nesusijęs.. >> >