paziurek, kaip ventiliacija karterio gyvena. o gal vakuumas kazkur leakína. -- T "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:k2b8aa$che$1@trimpas.omnitel.net... > Prasideda kažkas, ko jau du mėnesius laukiu - kol kažkas išlys.. > > Padaugėjo dūmų uždangos, ir traukos iki 2,2krpm nelabai yra. > Iš vietos greitai pajudėt - tik numetus sankaba ant didelių apsukų. > Gazą suspaudus kad ir į dugną, reik palaukt biški, tada gaunu dūmų uždangą > ir po to trauką. > Važiuojant į kalną (~2krpm) jaučiasi trumpi traukos dingimai. > Vagcomas DTC jokių nepasakoja* > Pavara bent truputi per didelę įjungus važiuoju kaip M raidė per pirmą > pamoką.. > > Visas reikalas atsirado palaipsniui per kokią savaitę ir sutapo su > stabdžių > varlės nekontaktu (Brake switch implausible signal), bet ją pakeitus > nepraėjo. > > Pastebėjimas, kad šviežiai užvestas motoras (nesvarbu šaltas ar šiltas) > kelias minutes geriau dirba. Gal čia man tik taip atrodo > > Plaut turbiną/dačikas nudvėses/intercooleris/kažkas dar? Ką žiūrėt, kur > pigiai ir normaliai Vilniuj padarytu diagnostiką (ir kiek tai kainuoja)? > Tvarkytis kiek galimybės leidžia mielai norėčiau pats - įdomu.. > > Audi A6 C5, 1.9tdi PD 96kw, mechanika > > *Iš visokių klaidų vienintelė prie variklio - Oil level/temperature sensor > karteryje. Lyg ir nesusijęs..