Tomai, dyzelis čia. Px jam ventiliacijos ir vakuumai. On 2012.09.10 08:47, tranzoo wrote: > paziurek, kaip ventiliacija karterio gyvena. > > o gal vakuumas kazkur leakína. > > -- > T > > "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message > news:k2b8aa$che$1@trimpas.omnitel.net... >> Prasideda kažkas, ko jau du mėnesius laukiu - kol kažkas išlys.. >> >> Padaugėjo dūmų uždangos, ir traukos iki 2,2krpm nelabai yra. >> Iš vietos greitai pajudėt - tik numetus sankaba ant didelių apsukų. >> Gazą suspaudus kad ir į dugną, reik palaukt biški, tada gaunu dūmų >> uždangą >> ir po to trauką. >> Važiuojant į kalną (~2krpm) jaučiasi trumpi traukos dingimai. >> Vagcomas DTC jokių nepasakoja* >> Pavara bent truputi per didelę įjungus važiuoju kaip M raidė per pirmą >> pamoką.. >> >> Visas reikalas atsirado palaipsniui per kokią savaitę ir sutapo su >> stabdžių >> varlės nekontaktu (Brake switch implausible signal), bet ją pakeitus >> nepraėjo. >> >> Pastebėjimas, kad šviežiai užvestas motoras (nesvarbu šaltas ar šiltas) >> kelias minutes geriau dirba. Gal čia man tik taip atrodo >> >> Plaut turbiną/dačikas nudvėses/intercooleris/kažkas dar? Ką žiūrėt, kur >> pigiai ir normaliai Vilniuj padarytu diagnostiką (ir kiek tai kainuoja)? >> Tvarkytis kiek galimybės leidžia mielai norėčiau pats - įdomu.. >> >> Audi A6 C5, 1.9tdi PD 96kw, mechanika >> >> *Iš visokių klaidų vienintelė prie variklio - Oil level/temperature >> sensor >> karteryje. Lyg ir nesusijęs.. >