Perėjau per vakuumus, žarnos tragiškos, bet panašu, kad neleidžia (siurbia pirštą :D), prie progos reiks pasikeist šiaip ar taip. Su mechaniku pažiūrėjom, tai pirma nustatėm, kad (kai mašina jau karšta) tik užvedus turbina suveikia, o po kelių sekundžių nustoja veikt. Itarimas ant turbinos vožtuvo pradžiai, bet kadangi lyg ne vakuumas, tai tikrins įkišant kitą ir tiek. Ir dar kelias detales taip pat. Kodėl kartais užgęsta - neaišku. Dar interkūlerio šlanga (ta kur su prabangiu sujungimu) įtarimą sukėlė man, bet matomumas nekoks nei per vieną pusę.. Kaip pasireiškia jos kiaurumas? "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:k2mlkh$4h3$1@trimpas.omnitel.net... > jei ten dingsta vakuumas, tikrai neuždusinėja variklis, tiesiog būna bukas > prie mažų sūkių. > > On 2012.09.11 08:56, tranzoo wrote: >> o kas pvz turbina reguliuoja? negi solenoidas? >> >> -- >> T >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:k2kket$5od$3@trimpas.omnitel.net... >>> Tomai, dyzelis čia. Px jam ventiliacijos ir vakuumai. >>> >>> On 2012.09.10 08:47, tranzoo wrote: >>>> paziurek, kaip ventiliacija karterio gyvena. >>>> >>>> o gal vakuumas kazkur leakína. >>>> >>