Kainu skirtumas nuo 2x iki kokiu 10x. Cia rimtai. Jei naujom detalem, tai is karto pirkis sautuva, jei naudotomis, tai gal ir virves su muilu uzteks. Naudotu rinka palyginus nedidele, o visa kita eis nauja originalas, treciu saliu detaliu beveik nera. Pavyzdziui pakeistos bagazines spynos kalibravimas su derinimu (stiprus kebulistas derino) uztruko ~ 4 valandas. Distronic'o paleidimui teko vezti i vokietija, nes Juta neturi pirmo lygio serviso statuso, o kadangi ten ejo programavimo darbai, tai tik vokietijoje atstovybeje tai padare. Distronic'o remontas su paciu davikliu zmogui atsistojo virs 10 klt, be jo masina kvailioja. markatas "rain" <raininh@here.usa> wrote in message news:k3pd53$v5c$1@trimpas.omnitel.net... > To markatas, Kicker: pamokslaut as neprasiau. > To messiah: 2.7k lt tai mazai ka sako, kai nezinai, ka butent tvarke ir > kokiame servize. A6 (C5) gavus nestipriai i gala buvo ismoketa 3.5k lt > remontui... > > Eksploatacija idomi palyginimui su A6 (C6), nes panasiai kainuoja. > > > "rain" parašė naujienų news:k3p4lg$kfk$1@trimpas.omnitel.net... > > Gal kas turejes Phaeton 2005 m., 3.0 TDI ar panasu ir gali papasakoti apie > eksploatacijos niuansus. Idomu: kur buvo atliekamas aptarnavimas/remontas, > kokios paslaugu/detaliu kainos.