Tema: Re: Phaeton eksploatacija
Autorius: markatas
Data: 2012-09-24 14:02:04
Kainu skirtumas nuo 2x iki kokiu 10x. Cia rimtai. Jei naujom detalem, tai is 
karto pirkis sautuva, jei naudotomis, tai gal ir virves su muilu uzteks. 
Naudotu rinka palyginus nedidele, o visa kita eis nauja originalas, treciu 
saliu detaliu beveik nera. Pavyzdziui pakeistos bagazines spynos 
kalibravimas su derinimu (stiprus kebulistas derino) uztruko ~ 4 valandas. 
Distronic'o paleidimui teko vezti i vokietija, nes Juta neturi pirmo lygio 
serviso statuso, o kadangi ten ejo programavimo darbai, tai tik vokietijoje 
atstovybeje tai padare. Distronic'o remontas su paciu davikliu zmogui 
atsistojo virs 10 klt, be jo masina kvailioja.

markatas

"rain" <raininh@here.usa> wrote in message 
news:k3pd53$v5c$1@trimpas.omnitel.net...
> To markatas, Kicker: pamokslaut as neprasiau.
> To messiah: 2.7k lt tai mazai ka sako, kai nezinai, ka butent tvarke ir 
> kokiame servize. A6 (C5) gavus nestipriai i gala buvo ismoketa 3.5k lt 
> remontui...
>
> Eksploatacija idomi palyginimui su A6 (C6), nes panasiai kainuoja.
>
>
> "rain"  parašė naujienų news:k3p4lg$kfk$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Gal kas turejes Phaeton 2005 m., 3.0 TDI ar panasu ir gali papasakoti apie
> eksploatacijos niuansus. Idomu: kur buvo atliekamas aptarnavimas/remontas,
> kokios paslaugu/detaliu kainos.