Tema: Re: Phaeton eksploatacija
Autorius: rain
Data: 2012-09-24 23:16:39
"Pritariu zmogui migravusiam is MB 221 -> BMW E65 -> VW Phaeton, kad tai 
Auto"
- Idomus migravimas, migruociau atbuline tvarka.

"Kainu skirtumas nuo 2x iki kokiu 10x."
- Skaitant atsiliepimus JAV ir RU nesusidaro ispudis, kad aptarnavimas ar 
detales kosmosa kainuoja. Taip, brangu, bet proto ribose. Bet cia LT, tai 
visai nesistebiu.

"o kadangi ten ejo programavimo darbai, tai tik vokietijoje atstovybeje tai 
padare"
- Cia tai "z*pa". Cia kaip tureti Bentley, jei kas nutinka, kas kart i Ryga 
vezti.



"markatas"  parašė naujienų news:k3pejc$1i2$1@trimpas.omnitel.net...

Kainu skirtumas nuo 2x iki kokiu 10x. Cia rimtai. Jei naujom detalem, tai is
karto pirkis sautuva, jei naudotomis, tai gal ir virves su muilu uzteks.
Naudotu rinka palyginus nedidele, o visa kita eis nauja originalas, treciu
saliu detaliu beveik nera. Pavyzdziui pakeistos bagazines spynos
kalibravimas su derinimu (stiprus kebulistas derino) uztruko ~ 4 valandas.
Distronic'o paleidimui teko vezti i vokietija, nes Juta neturi pirmo lygio
serviso statuso, o kadangi ten ejo programavimo darbai, tai tik vokietijoje
atstovybeje tai padare. Distronic'o remontas su paciu davikliu zmogui
atsistojo virs 10 klt, be jo masina kvailioja.

markatas

"rain" <raininh@here.usa> wrote in message
news:k3pd53$v5c$1@trimpas.omnitel.net...
> To markatas, Kicker: pamokslaut as neprasiau.
> To messiah: 2.7k lt tai mazai ka sako, kai nezinai, ka butent tvarke ir 
> kokiame servize. A6 (C5) gavus nestipriai i gala buvo ismoketa 3.5k lt 
> remontui...
>
> Eksploatacija idomi palyginimui su A6 (C6), nes panasiai kainuoja.
>
>
> "rain"  parašė naujienų news:k3p4lg$kfk$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Gal kas turejes Phaeton 2005 m., 3.0 TDI ar panasu ir gali papasakoti apie
> eksploatacijos niuansus. Idomu: kur buvo atliekamas aptarnavimas/remontas,
> kokios paslaugu/detaliu kainos.