Ryga ne Vokietijoj jei ka "rain" <raininh@here.usa> wrote in message news:k3qf37$j8$1@trimpas.omnitel.net... > "Pritariu zmogui migravusiam is MB 221 -> BMW E65 -> VW Phaeton, kad tai > Auto" > - Idomus migravimas, migruociau atbuline tvarka. > > "Kainu skirtumas nuo 2x iki kokiu 10x." > - Skaitant atsiliepimus JAV ir RU nesusidaro ispudis, kad aptarnavimas ar > detales kosmosa kainuoja. Taip, brangu, bet proto ribose. Bet cia LT, tai > visai nesistebiu. > > "o kadangi ten ejo programavimo darbai, tai tik vokietijoje atstovybeje > tai padare" > - Cia tai "z*pa". Cia kaip tureti Bentley, jei kas nutinka, kas kart i > Ryga vezti. > > > > "markatas" parašė naujienų news:k3pejc$1i2$1@trimpas.omnitel.net... > > Kainu skirtumas nuo 2x iki kokiu 10x. Cia rimtai. Jei naujom detalem, tai > is > karto pirkis sautuva, jei naudotomis, tai gal ir virves su muilu uzteks. > Naudotu rinka palyginus nedidele, o visa kita eis nauja originalas, treciu > saliu detaliu beveik nera. Pavyzdziui pakeistos bagazines spynos > kalibravimas su derinimu (stiprus kebulistas derino) uztruko ~ 4 valandas. > Distronic'o paleidimui teko vezti i vokietija, nes Juta neturi pirmo lygio > serviso statuso, o kadangi ten ejo programavimo darbai, tai tik > vokietijoje > atstovybeje tai padare. Distronic'o remontas su paciu davikliu zmogui > atsistojo virs 10 klt, be jo masina kvailioja. > > markatas > > "rain" <raininh@here.usa> wrote in message > news:k3pd53$v5c$1@trimpas.omnitel.net... >> To markatas, Kicker: pamokslaut as neprasiau. >> To messiah: 2.7k lt tai mazai ka sako, kai nezinai, ka butent tvarke ir >> kokiame servize. A6 (C5) gavus nestipriai i gala buvo ismoketa 3.5k lt >> remontui... >> >> Eksploatacija idomi palyginimui su A6 (C6), nes panasiai kainuoja. >> >> >> "rain" parašė naujienų news:k3p4lg$kfk$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Gal kas turejes Phaeton 2005 m., 3.0 TDI ar panasu ir gali papasakoti >> apie >> eksploatacijos niuansus. Idomu: kur buvo atliekamas >> aptarnavimas/remontas, >> kokios paslaugu/detaliu kainos. > >