Tema: Re: Phaeton eksploatacija
Autorius: markatas
Data: 2012-09-26 07:38:08
Sutvarkoma, jei nepasakandintas. Ten ant tiek gerai buvo paskandintas, kad 
procesoriai ir daug detaliu be dalies koju pasidare. Pabuvo su nuleistu 
langu per gera liuti, sugebejo i dureliu viduri vandens tvarkingai patekti

markatas

"Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message 
news:k3t677$397$1@trimpas.omnitel.net...
> su tais moduliais problema tik pas usa, siaip sutvarkoma bet labai jau 
> nepigiai.
> siaip urodas kazkos tas phajetonas, tenka vis susdurt lakas nuo laiko. tas 
> pats bentlis, uz maziausia sudnieki kosmines kainos. cia didziausia 
> problema kai reikia koki prikelinet padauzyta ish juru mariu atvykusi. dar 
> ten su kokia a8 paluyginus, tai atrodo, kad viskas per sikna padaryta, kad 
> taisant kuo daugiau prasipistum ir ka nors sugadintum papildomai :)
>
> "markatas" <info@_delete_markatas.lt> wrote in message 
> news:k3qg9h$1bf$1@trimpas.omnitel.net...
>> Del migravimo, pas daug ka stereotipas, kaj jau BMW ar MB tai jau klase, 
>> o visa kita tai... Isbandes jis dafiga prabangiu masinu, nes jo verslas 
>> su brangutemis masinomis susijes. Pagrinde visos sutvarkius iskeliauja 
>> atgal i DE. Jo zodziai - jei ant phaetono stovetu BMW ar MB zenkliukas, 
>> tai jis kainuotu uz pastaruosius kelis kartus brangiau. Visos jo masinos 
>> su realiai mazomis ridomis. Technologiju dafiga prikista ir visur, pas A8 
>> maziau visko prikaisiota. Tiesa vienam priziurimam phaetonui longui 
>> prireike galiniu dureliu modulio. Pats masiniukas is US, tai modulio LT 
>> niekur nepavyko gauti, uz nauja uzsigiedojo 6,5 KLt su nuolaidomis. Tai 
>> ir vazineja taip zmogus - galines dureles tik is isores atsidaro.
>>
>> markatas
>>
>> "rain" <raininh@here.usa> wrote in message 
>> news:k3qf37$j8$1@trimpas.omnitel.net...
>>> "Pritariu zmogui migravusiam is MB 221 -> BMW E65 -> VW Phaeton, kad tai 
>>> Auto"
>>> - Idomus migravimas, migruociau atbuline tvarka.
>>>
>>> "Kainu skirtumas nuo 2x iki kokiu 10x."
>>> - Skaitant atsiliepimus JAV ir RU nesusidaro ispudis, kad aptarnavimas 
>>> ar detales kosmosa kainuoja. Taip, brangu, bet proto ribose. Bet cia LT, 
>>> tai visai nesistebiu.
>>>
>>> "o kadangi ten ejo programavimo darbai, tai tik vokietijoje atstovybeje 
>>> tai padare"
>>> - Cia tai "z*pa". Cia kaip tureti Bentley, jei kas nutinka, kas kart i 
>>> Ryga vezti.
>>>
>>>
>>>
>>> "markatas"  parašė naujienų news:k3pejc$1i2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Kainu skirtumas nuo 2x iki kokiu 10x. Cia rimtai. Jei naujom detalem, 
>>> tai is
>>> karto pirkis sautuva, jei naudotomis, tai gal ir virves su muilu uzteks.
>>> Naudotu rinka palyginus nedidele, o visa kita eis nauja originalas, 
>>> treciu
>>> saliu detaliu beveik nera. Pavyzdziui pakeistos bagazines spynos
>>> kalibravimas su derinimu (stiprus kebulistas derino) uztruko ~ 4 
>>> valandas.
>>> Distronic'o paleidimui teko vezti i vokietija, nes Juta neturi pirmo 
>>> lygio
>>> serviso statuso, o kadangi ten ejo programavimo darbai, tai tik 
>>> vokietijoje
>>> atstovybeje tai padare. Distronic'o remontas su paciu davikliu zmogui
>>> atsistojo virs 10 klt, be jo masina kvailioja.
>>>
>>> markatas
>>>
>>> "rain" <raininh@here.usa> wrote in message
>>> news:k3pd53$v5c$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> To markatas, Kicker: pamokslaut as neprasiau.
>>>> To messiah: 2.7k lt tai mazai ka sako, kai nezinai, ka butent tvarke ir 
>>>> kokiame servize. A6 (C5) gavus nestipriai i gala buvo ismoketa 3.5k lt 
>>>> remontui...
>>>>
>>>> Eksploatacija idomi palyginimui su A6 (C6), nes panasiai kainuoja.
>>>>
>>>>
>>>> "rain"  parašė naujienų news:k3p4lg$kfk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Gal kas turejes Phaeton 2005 m., 3.0 TDI ar panasu ir gali papasakoti 
>>>> apie
>>>> eksploatacijos niuansus. Idomu: kur buvo atliekamas 
>>>> aptarnavimas/remontas,
>>>> kokios paslaugu/detaliu kainos.
>>>
>>>
>>
>>