Sutvarkoma, jei nepasakandintas. Ten ant tiek gerai buvo paskandintas, kad procesoriai ir daug detaliu be dalies koju pasidare. Pabuvo su nuleistu langu per gera liuti, sugebejo i dureliu viduri vandens tvarkingai patekti markatas "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message news:k3t677$397$1@trimpas.omnitel.net... > su tais moduliais problema tik pas usa, siaip sutvarkoma bet labai jau > nepigiai. > siaip urodas kazkos tas phajetonas, tenka vis susdurt lakas nuo laiko. tas > pats bentlis, uz maziausia sudnieki kosmines kainos. cia didziausia > problema kai reikia koki prikelinet padauzyta ish juru mariu atvykusi. dar > ten su kokia a8 paluyginus, tai atrodo, kad viskas per sikna padaryta, kad > taisant kuo daugiau prasipistum ir ka nors sugadintum papildomai :) > > "markatas" <info@_delete_markatas.lt> wrote in message > news:k3qg9h$1bf$1@trimpas.omnitel.net... >> Del migravimo, pas daug ka stereotipas, kaj jau BMW ar MB tai jau klase, >> o visa kita tai... Isbandes jis dafiga prabangiu masinu, nes jo verslas >> su brangutemis masinomis susijes. Pagrinde visos sutvarkius iskeliauja >> atgal i DE. Jo zodziai - jei ant phaetono stovetu BMW ar MB zenkliukas, >> tai jis kainuotu uz pastaruosius kelis kartus brangiau. Visos jo masinos >> su realiai mazomis ridomis. Technologiju dafiga prikista ir visur, pas A8 >> maziau visko prikaisiota. Tiesa vienam priziurimam phaetonui longui >> prireike galiniu dureliu modulio. Pats masiniukas is US, tai modulio LT >> niekur nepavyko gauti, uz nauja uzsigiedojo 6,5 KLt su nuolaidomis. Tai >> ir vazineja taip zmogus - galines dureles tik is isores atsidaro. >> >> markatas >> >> "rain" <raininh@here.usa> wrote in message >> news:k3qf37$j8$1@trimpas.omnitel.net... >>> "Pritariu zmogui migravusiam is MB 221 -> BMW E65 -> VW Phaeton, kad tai >>> Auto" >>> - Idomus migravimas, migruociau atbuline tvarka. >>> >>> "Kainu skirtumas nuo 2x iki kokiu 10x." >>> - Skaitant atsiliepimus JAV ir RU nesusidaro ispudis, kad aptarnavimas >>> ar detales kosmosa kainuoja. Taip, brangu, bet proto ribose. Bet cia LT, >>> tai visai nesistebiu. >>> >>> "o kadangi ten ejo programavimo darbai, tai tik vokietijoje atstovybeje >>> tai padare" >>> - Cia tai "z*pa". Cia kaip tureti Bentley, jei kas nutinka, kas kart i >>> Ryga vezti. >>> >>> >>> >>> "markatas" parašė naujienų news:k3pejc$1i2$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Kainu skirtumas nuo 2x iki kokiu 10x. Cia rimtai. Jei naujom detalem, >>> tai is >>> karto pirkis sautuva, jei naudotomis, tai gal ir virves su muilu uzteks. >>> Naudotu rinka palyginus nedidele, o visa kita eis nauja originalas, >>> treciu >>> saliu detaliu beveik nera. Pavyzdziui pakeistos bagazines spynos >>> kalibravimas su derinimu (stiprus kebulistas derino) uztruko ~ 4 >>> valandas. >>> Distronic'o paleidimui teko vezti i vokietija, nes Juta neturi pirmo >>> lygio >>> serviso statuso, o kadangi ten ejo programavimo darbai, tai tik >>> vokietijoje >>> atstovybeje tai padare. Distronic'o remontas su paciu davikliu zmogui >>> atsistojo virs 10 klt, be jo masina kvailioja. >>> >>> markatas >>> >>> "rain" <raininh@here.usa> wrote in message >>> news:k3pd53$v5c$1@trimpas.omnitel.net... >>>> To markatas, Kicker: pamokslaut as neprasiau. >>>> To messiah: 2.7k lt tai mazai ka sako, kai nezinai, ka butent tvarke ir >>>> kokiame servize. A6 (C5) gavus nestipriai i gala buvo ismoketa 3.5k lt >>>> remontui... >>>> >>>> Eksploatacija idomi palyginimui su A6 (C6), nes panasiai kainuoja. >>>> >>>> >>>> "rain" parašė naujienų news:k3p4lg$kfk$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Gal kas turejes Phaeton 2005 m., 3.0 TDI ar panasu ir gali papasakoti >>>> apie >>>> eksploatacijos niuansus. Idomu: kur buvo atliekamas >>>> aptarnavimas/remontas, >>>> kokios paslaugu/detaliu kainos. >>> >>> >> >>