Tema: Re: Phaeton eksploatacija
Autorius: Igaliotinis
Data: 2012-09-26 00:03:35
su tais moduliais problema tik pas usa, siaip sutvarkoma bet labai jau 
nepigiai.
siaip urodas kazkos tas phajetonas, tenka vis susdurt lakas nuo laiko. tas 
pats bentlis, uz maziausia sudnieki kosmines kainos. cia didziausia problema 
kai reikia koki prikelinet padauzyta ish juru mariu atvykusi. dar ten su 
kokia a8 paluyginus, tai atrodo, kad viskas per sikna padaryta, kad taisant 
kuo daugiau prasipistum ir ka nors sugadintum papildomai :)

"markatas" <info@_delete_markatas.lt> wrote in message 
news:k3qg9h$1bf$1@trimpas.omnitel.net...
> Del migravimo, pas daug ka stereotipas, kaj jau BMW ar MB tai jau klase, o 
> visa kita tai... Isbandes jis dafiga prabangiu masinu, nes jo verslas su 
> brangutemis masinomis susijes. Pagrinde visos sutvarkius iskeliauja atgal 
> i DE. Jo zodziai - jei ant phaetono stovetu BMW ar MB zenkliukas, tai jis 
> kainuotu uz pastaruosius kelis kartus brangiau. Visos jo masinos su 
> realiai mazomis ridomis. Technologiju dafiga prikista ir visur, pas A8 
> maziau visko prikaisiota. Tiesa vienam priziurimam phaetonui longui 
> prireike galiniu dureliu modulio. Pats masiniukas is US, tai modulio LT 
> niekur nepavyko gauti, uz nauja uzsigiedojo 6,5 KLt su nuolaidomis. Tai ir 
> vazineja taip zmogus - galines dureles tik is isores atsidaro.
>
> markatas
>
> "rain" <raininh@here.usa> wrote in message 
> news:k3qf37$j8$1@trimpas.omnitel.net...
>> "Pritariu zmogui migravusiam is MB 221 -> BMW E65 -> VW Phaeton, kad tai 
>> Auto"
>> - Idomus migravimas, migruociau atbuline tvarka.
>>
>> "Kainu skirtumas nuo 2x iki kokiu 10x."
>> - Skaitant atsiliepimus JAV ir RU nesusidaro ispudis, kad aptarnavimas ar 
>> detales kosmosa kainuoja. Taip, brangu, bet proto ribose. Bet cia LT, tai 
>> visai nesistebiu.
>>
>> "o kadangi ten ejo programavimo darbai, tai tik vokietijoje atstovybeje 
>> tai padare"
>> - Cia tai "z*pa". Cia kaip tureti Bentley, jei kas nutinka, kas kart i 
>> Ryga vezti.
>>
>>
>>
>> "markatas"  parašė naujienų news:k3pejc$1i2$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Kainu skirtumas nuo 2x iki kokiu 10x. Cia rimtai. Jei naujom detalem, tai 
>> is
>> karto pirkis sautuva, jei naudotomis, tai gal ir virves su muilu uzteks.
>> Naudotu rinka palyginus nedidele, o visa kita eis nauja originalas, 
>> treciu
>> saliu detaliu beveik nera. Pavyzdziui pakeistos bagazines spynos
>> kalibravimas su derinimu (stiprus kebulistas derino) uztruko ~ 4 
>> valandas.
>> Distronic'o paleidimui teko vezti i vokietija, nes Juta neturi pirmo 
>> lygio
>> serviso statuso, o kadangi ten ejo programavimo darbai, tai tik 
>> vokietijoje
>> atstovybeje tai padare. Distronic'o remontas su paciu davikliu zmogui
>> atsistojo virs 10 klt, be jo masina kvailioja.
>>
>> markatas
>>
>> "rain" <raininh@here.usa> wrote in message
>> news:k3pd53$v5c$1@trimpas.omnitel.net...
>>> To markatas, Kicker: pamokslaut as neprasiau.
>>> To messiah: 2.7k lt tai mazai ka sako, kai nezinai, ka butent tvarke ir 
>>> kokiame servize. A6 (C5) gavus nestipriai i gala buvo ismoketa 3.5k lt 
>>> remontui...
>>>
>>> Eksploatacija idomi palyginimui su A6 (C6), nes panasiai kainuoja.
>>>
>>>
>>> "rain"  parašė naujienų news:k3p4lg$kfk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Gal kas turejes Phaeton 2005 m., 3.0 TDI ar panasu ir gali papasakoti 
>>> apie
>>> eksploatacijos niuansus. Idomu: kur buvo atliekamas 
>>> aptarnavimas/remontas,
>>> kokios paslaugu/detaliu kainos.
>>
>>
>
>