apie skenduolius kita kalba :) "markatas" <info@_delete_markatas.lt> wrote in message news:k3u0rg$fh8$1@trimpas.omnitel.net... > Sutvarkoma, jei nepasakandintas. Ten ant tiek gerai buvo paskandintas, kad > procesoriai ir daug detaliu be dalies koju pasidare. Pabuvo su nuleistu > langu per gera liuti, sugebejo i dureliu viduri vandens tvarkingai patekti > > markatas > > "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message > news:k3t677$397$1@trimpas.omnitel.net... >> su tais moduliais problema tik pas usa, siaip sutvarkoma bet labai jau >> nepigiai. >> siaip urodas kazkos tas phajetonas, tenka vis susdurt lakas nuo laiko. >> tas pats bentlis, uz maziausia sudnieki kosmines kainos. cia didziausia >> problema kai reikia koki prikelinet padauzyta ish juru mariu atvykusi. >> dar ten su kokia a8 paluyginus, tai atrodo, kad viskas per sikna >> padaryta, kad taisant kuo daugiau prasipistum ir ka nors sugadintum >> papildomai :) >> >> "markatas" <info@_delete_markatas.lt> wrote in message >> news:k3qg9h$1bf$1@trimpas.omnitel.net... >>> Del migravimo, pas daug ka stereotipas, kaj jau BMW ar MB tai jau klase, >>> o visa kita tai... Isbandes jis dafiga prabangiu masinu, nes jo verslas >>> su brangutemis masinomis susijes. Pagrinde visos sutvarkius iskeliauja >>> atgal i DE. Jo zodziai - jei ant phaetono stovetu BMW ar MB zenkliukas, >>> tai jis kainuotu uz pastaruosius kelis kartus brangiau. Visos jo masinos >>> su realiai mazomis ridomis. Technologiju dafiga prikista ir visur, pas >>> A8 maziau visko prikaisiota. Tiesa vienam priziurimam phaetonui longui >>> prireike galiniu dureliu modulio. Pats masiniukas is US, tai modulio LT >>> niekur nepavyko gauti, uz nauja uzsigiedojo 6,5 KLt su nuolaidomis. Tai >>> ir vazineja taip zmogus - galines dureles tik is isores atsidaro. >>> >>> markatas >>> >>> "rain" <raininh@here.usa> wrote in message >>> news:k3qf37$j8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> "Pritariu zmogui migravusiam is MB 221 -> BMW E65 -> VW Phaeton, kad >>>> tai Auto" >>>> - Idomus migravimas, migruociau atbuline tvarka. >>>> >>>> "Kainu skirtumas nuo 2x iki kokiu 10x." >>>> - Skaitant atsiliepimus JAV ir RU nesusidaro ispudis, kad aptarnavimas >>>> ar detales kosmosa kainuoja. Taip, brangu, bet proto ribose. Bet cia >>>> LT, tai visai nesistebiu. >>>> >>>> "o kadangi ten ejo programavimo darbai, tai tik vokietijoje atstovybeje >>>> tai padare" >>>> - Cia tai "z*pa". Cia kaip tureti Bentley, jei kas nutinka, kas kart i >>>> Ryga vezti. >>>> >>>> >>>> >>>> "markatas" parašė naujienų news:k3pejc$1i2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Kainu skirtumas nuo 2x iki kokiu 10x. Cia rimtai. Jei naujom detalem, >>>> tai is >>>> karto pirkis sautuva, jei naudotomis, tai gal ir virves su muilu >>>> uzteks. >>>> Naudotu rinka palyginus nedidele, o visa kita eis nauja originalas, >>>> treciu >>>> saliu detaliu beveik nera. Pavyzdziui pakeistos bagazines spynos >>>> kalibravimas su derinimu (stiprus kebulistas derino) uztruko ~ 4 >>>> valandas. >>>> Distronic'o paleidimui teko vezti i vokietija, nes Juta neturi pirmo >>>> lygio >>>> serviso statuso, o kadangi ten ejo programavimo darbai, tai tik >>>> vokietijoje >>>> atstovybeje tai padare. Distronic'o remontas su paciu davikliu zmogui >>>> atsistojo virs 10 klt, be jo masina kvailioja. >>>> >>>> markatas >>>> >>>> "rain" <raininh@here.usa> wrote in message >>>> news:k3pd53$v5c$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> To markatas, Kicker: pamokslaut as neprasiau. >>>>> To messiah: 2.7k lt tai mazai ka sako, kai nezinai, ka butent tvarke >>>>> ir kokiame servize. A6 (C5) gavus nestipriai i gala buvo ismoketa 3.5k >>>>> lt remontui... >>>>> >>>>> Eksploatacija idomi palyginimui su A6 (C6), nes panasiai kainuoja. >>>>> >>>>> >>>>> "rain" parašė naujienų news:k3p4lg$kfk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Gal kas turejes Phaeton 2005 m., 3.0 TDI ar panasu ir gali papasakoti >>>>> apie >>>>> eksploatacijos niuansus. Idomu: kur buvo atliekamas >>>>> aptarnavimas/remontas, >>>>> kokios paslaugu/detaliu kainos. >>>> >>>> >>> >>> > >