Galima pagalvoti, kad cia specialiai del darzelio zenklas. Cia is tos pacios istorijos, kaip ner kur kieme masina statyt, tada galima bilenkur. Tai jeigu reikia vaika priduot i darza, tai stati kur galima ir nuvedi, o ne palieki kur negalima ir piktiniesi zenklais. Zinau ta darza, niechuj i jy vesti, jeigu netinka parkavimas. "ss" <u@i.hh> wrote in message news:513F5B5F.7050200@i.hh... > Tai tada tokie zenklai turetu butu daug reciau naudojami, o pas mus jie > statomi belekur ir belekada. Jei stovi prie darzelio toks zenklas - > visiems aisku kad vaiko ant saligatvio "iskroves" nepaliksi ir nenuvesi. > Nafik statyti tokias nesamones? > > Tas pats ir prie daugiabuciu, pilna tokiu zenklu pristatyta. Kam toks > zenklas reikalingas prie daugiabucio? Prie daugiabucio atvezus daiktus > reikia nunesti i 12 auksta ir sugrizti. Nepaliksi prie laiptines daiktu. > Vadinasi legaliai de facto prie tokio daugiabucio gali tik atvaziuoti ir > isvaziuoti, arba pastoviai veziotis antra zmogus kuris iskrovus daiktus, > juos saugotu kol tu sugrisi saugiai priparkaves uz kokio kilometro. > Idiotizmas. > > 2013-03-12 14:03, Laimis rašė: >> ejs rašė: > >> O dar dažnai būna ir pietų pertrauka ir nerandama atsakinga persona... >> :-) >> IMHO, pagal sumanytojų logiką ir šiaip jau sveiką protą, trumpalaikio >> sustojimo paskirtis yra gana paprasta, aiški: >> *trumpam* sustojai, netempdami gumos greitai išlipo/įlipo, kas ketina, >> greitai įkrovei/iškrovei (net ir ant šaligatvio), ką ketini ir >> nuvažiavai pastatyti TP ten, kur galima stovėti. >> Visokie šalutiniai varlinėjimai neturėtų būti laikomi pačio laipinimo ir >> krovimo proceso dalimi, antraip tas sustojimas pavirstų į velniažin kokį >> guminį ir neapibrėžtą: mes čia dar pasikalbėsim ir jis išlips; va >> laukiu, tuoj tuoj ateis, įlips ir išvažiuosiu; aš čia tuoj, po >> valandėlės krausiu — žmogus jau kažkur pastate laksto, dokus tvarko; va >> matot, nešioju po daiktą kas 20 minučių iš dvylikto aukšto už kvartalo >> ir kraunu; ir t.t. ir pan.). >