Tai nuo kada laikoma transporto priemėnė sustojusi, o kada dar tik stabtelėjusi? Aš suprantu, kad jeigu ženklo galiojimo zonoje sustoju su įjungtu varikliu ir niekas nelipa į/iš mašinos, tai čia ne sustojimas, o normalus važiavimo manevras, laukiant, kol atsilaisvins kelias. Tačiau jeigu išjungiamas variklis arba kas nors išlipa/įlipa, tai tada jau skaitosi sustojimas, kaip ta sąvoka traktuojama KET. "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:khl1dh$epo$1@trimpas.omnitel.net... > KEdas rašė: >> O jei sustojama NE ILGIAU, nei reikia keleiviams laipinti, o LYGIAI >> tiek, kiek tam reikia laiko arba net trumpiau nei reikia transporto >> priemonei krauti (kur ją krauti?), tai 332 reikalavimai pažeidžiami ar >> ne? > > Taigi visiškai aiškiai akivaizdu: 332 apskritai draudžia SUSTOTI ir > STOVĖTI. Nesvarbu kaip ilgai ir dėl ko tu ten sustosi (išskyrus > priverstinį sustojimą), tu pažeisi 332 ženklo reikalavimus sustodamas. > Jei tau neaiškus pats sustojimas, tai bet koks sustabdymas jau savaime yra > sustojimas (taip, kūrėjai nesusipykę su sveiku protu), tačiau priklausomai > nuo tikslo ir laiko, kuriam yra sustabdoma, skirstoma ar tas sustabdymas > taip ir lieka sustojimu, ar jau laikomas stovėjimu. O jei draudžiama ir > sustoti ir stovėti, tai kokie dar neaiškumai gali kilti dėl sustojimo? >