Tema: Re: "Stovėti draudžiama" ženklo galiojimo niuansai
Autorius: Aras
Data: 2013-03-15 12:03:01
Tai nuo kada laikoma transporto priemėnė sustojusi, o kada dar tik 
stabtelėjusi?

Aš suprantu, kad jeigu ženklo galiojimo zonoje sustoju su įjungtu varikliu 
ir niekas nelipa į/iš mašinos, tai čia ne sustojimas, o normalus važiavimo 
manevras, laukiant, kol atsilaisvins kelias. Tačiau jeigu išjungiamas 
variklis arba kas nors išlipa/įlipa, tai tada jau skaitosi sustojimas, kaip 
ta sąvoka traktuojama KET.



"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message 
news:khl1dh$epo$1@trimpas.omnitel.net...
> KEdas rašė:
>> O jei sustojama NE ILGIAU, nei reikia keleiviams laipinti, o LYGIAI
>> tiek, kiek tam reikia laiko arba net trumpiau nei reikia transporto
>> priemonei krauti (kur ją krauti?), tai 332 reikalavimai pažeidžiami ar 
>> ne?
>
> Taigi visiškai aiškiai akivaizdu: 332 apskritai draudžia SUSTOTI ir 
> STOVĖTI. Nesvarbu kaip ilgai ir dėl ko tu ten sustosi (išskyrus 
> priverstinį sustojimą), tu pažeisi 332 ženklo reikalavimus sustodamas.
> Jei tau neaiškus pats sustojimas, tai bet koks sustabdymas jau savaime yra 
> sustojimas (taip, kūrėjai nesusipykę su sveiku protu), tačiau priklausomai 
> nuo tikslo ir laiko, kuriam yra sustabdoma, skirstoma ar tas sustabdymas 
> taip ir lieka sustojimu, ar jau laikomas stovėjimu. O jei draudžiama ir 
> sustoti ir stovėti, tai kokie dar neaiškumai gali kilti dėl sustojimo?
>