vaziuoja ji net labai neblogai. anyway - bentjau pakolkas tai dyzelis labiau apsimoka naujas nei benzas. del nuvertejimo. mazai kas nori benzo antrinej rinkoj. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:l4lb38$kpp$1@trimpas.omnitel.net... > negalvoju, tiesiog toks jau daugiau mažiau prieinamas šūdo gabalas, apie > kurį galima pizdelint :). Tai nu vat, tos pačios komplektacijos oficiali > kaina skiriasi 4500Lt. Kažkaip tikiuosi, kad ta benzininė nors kiek > greičiau užšils. Ir kad visą žiemą važinėjant mieste po 5km atstumais, > neužsipis visokie suodžių filtrai ir EGR'ai. Nors, greičiausiai kokį > 100-150kkm viskas bus normaliai ir su dyzeliu.... > > Kita vertus, naujoji Octavia jau atrodo taip, kad mintis apie jos turėjimą > nebetraumuoja :). > > Kas link 1.6tdi važiavimo, tai važiuoja jis kaip ir visi kiti > mažalitražiai dyzeliai, t.y. nelabai kaip. Ar ten dėl ekologijos jis toks > "guminis", ar dėl kubatūros nesigauna. Irgi Renault 81kW 1.5dci, net > prieštvaninis mano 1.9TDI "aštresnis". > > On 2013.10.28 11:18, spakainas wrote: >> Nu jei tikėt tais pačiais spritmonitor.de - skirtumas apie 19% >> sąnaudose, visai neblogai sakyčiau. Tik, kaip suprantu, tie TSI benzai >> "serga" tom pačiom dyzelių ligom, tai skirtumas lieka nupirkimo kainoj, >> nuvertėjime ir draudime, čia reik pasiskaičiuot. >> O šiaip tai kažką viena ausim girdėjau, kad tie 1.6 tdi tai xujiovai >> važiuoja kažkaip, bet čia VBS, pats nebandžiau. >> p.s. tu čia rimtai galvoji apie naują octaviją? >> >> 2013.10.28 10:38, Dainiushas rašė: >>> Ai, dar, pažiūrėjau tą pačia Octavia 1.2TSI ir 1.6TDI, tai jei su benzu >>> įmanoma įsipiešt į panašias kaip deklaruojama sąnaudas, tai irgi nebais >>> apsimoka trintis po miestą pirkt dyzelį.... >