škoda po penkių metų kainuos jaučiu maždaug pusę naujos kainos, jei nevažiuosi kaip taksistas. O apie troikių ir kitų premium'ų dapisimus galima svaiKt tik jų neturėjus. Maždauag įsivaizuoji kiek kainuoja troikei "pakrapštyt" pakabą? to paties E46 klibantis šarnyras reiškia taip 1000Lt kaip minimum. On 2013.10.30 12:21, spakainas wrote: > > > 2013.10.30 12:03, Dainiushas rašė: >> tai na tu nusipirk, pavažiuok kokį 100kkm ir tada galėsim jau pasikalbėt >> kaip ten gerai pigu ir kas ką rūko :). > > Jo ble, vieną troikę dapistą nusipirkai, pabyrėjo, tai dabar visos > troikės - seni dapisti lavonai? Gal nejuokink voverių, kas tai auto > atsitiks per 200 kkm? Taigi pasilieki 20k rezervo remontams, lyginant > nuo naujos škodos kainos. Ką tai troikei reikia daryt kad tiek į ją > sukišt? Dujų nemontuok ir viskas bus ok. Važinėja pas mus įmonėj 3 vnt > ikifeisliftinių troikių ir dar viena pofeisliftinė, nu nėra ten > problemų, neskaitant to kad važinėja jom kas netingi, nu patvarko > pakabą, suvedimą kokį padaro ir tiek žinių. Vienam turbina išbyrėjo... > Nu gerai, nepatinka troikė, pilna kitų gerų mašinų už tą kainą, aš tik > kaip pvz numečiau. > >> Škoda tiek kainuoja kainininke, gi vis tiek pirksi su nuolaida. >> Suskaičiuok kuro sąnaudas, padangas hujadangas draudimus ir pamatysi kas >> gausis. Juolab, gi už penkių metų ką ta troikė kainuos, 20kLt? > > Vuoj bliad, jau perkant naudotą tai kažkas draudžia derėtis? Dėl > nuvertėjimo, tai gal tu geriau pasakyk, kiek oktavija kainuos po 5 metų > :DDD Ble juokingus pats darai, jau lybrą laikas tau pirkt, nekitaip.