kaip kurie. kaip ir VAG'ai. BMW beje, kaip ir kaip kurie MB - ne V6, o I6. Tai labai skirtingi dalykai On 2013.11.03 20:54, YZF wrote: > Kazkas negerai. Galbut modelis nevykes? > > Nes tiek BMW tiek MB tokiu bajeriu neturi ir po 200kkm > > On 2013.11.02 19:47, Dainiushas wrote: >> 3.0tdi su 8kkm rida - čia kreivas ar damuštas? >> >> On 2013.11.02 19:26, YZF wrote: >>> Jeigu girdi vibracija tai arba modelis kreivas arba egzempliorius >>> damustas. Normalus nauji dyzeliai turi lygia 0 vibraciju. Absoliuciai >>> nieko nesijaucia. >>> >>> On 2013.10.28 10:06, Dainiushas wrote: >>>> tai mes čia apie visokius visndevyni buvom pradėję. Su V6 savi >>>> niuansai, >>>> beje, kažkaip jų darbas labai skiriasi. Kai kurie dirba tyliau nei >>>> benzinai, kai kuriuose vibracija per visą kėbulą juntama ir garsas >>>> nemažas. >>>> >>>> 2008, jei rida nemaža, negali jau būt išmetimas pavargęs? >>>> >>>> On 2013.10.28 09:56, Vidas wrote: >>>>> Kodėl 2kprm? Turiu 2009u A6 3,0 tdi, pažįstamas paprašė perstatyti jo >>>>> 3,2 tfsi (berods 2008 - gimusi prieš pat faceliftą). Jo mašina tikrai >>>>> tvarkinga (didelės įmonės vadovas, prižiūri tik 0000). Mano pirmas >>>>> įspūdis "kaip ji baubia"... Žinoma benzininis baubimas prilygintinas >>>>> muzikai, bet mano dyzelis tylesnis ;) >>>>> >>>>> >>>>> On 26/10/13 10:55, Dainiushas wrote: >>>>>> aš nesuprantu kur jūs tą dyzelių smagumą traukiat. Tipo, smarkiau >>>>>> burzgia tai geriau važiuoja? Ar būtina sąlyga, kad iki 2krpm važinėt? >>>>>> >>>>>> Jau nekalbu, kad normalioj mašinoj dėžė bus automatinė, tai išvis >>>>>> pohui >>>> >>