Jeigu girdi vibracija tai arba modelis kreivas arba egzempliorius damustas. Normalus nauji dyzeliai turi lygia 0 vibraciju. Absoliuciai nieko nesijaucia. On 2013.10.28 10:06, Dainiushas wrote: > tai mes čia apie visokius visndevyni buvom pradėję. Su V6 savi niuansai, > beje, kažkaip jų darbas labai skiriasi. Kai kurie dirba tyliau nei > benzinai, kai kuriuose vibracija per visą kėbulą juntama ir garsas nemažas. > > 2008, jei rida nemaža, negali jau būt išmetimas pavargęs? > > On 2013.10.28 09:56, Vidas wrote: >> Kodėl 2kprm? Turiu 2009u A6 3,0 tdi, pažįstamas paprašė perstatyti jo >> 3,2 tfsi (berods 2008 - gimusi prieš pat faceliftą). Jo mašina tikrai >> tvarkinga (didelės įmonės vadovas, prižiūri tik 0000). Mano pirmas >> įspūdis "kaip ji baubia"... Žinoma benzininis baubimas prilygintinas >> muzikai, bet mano dyzelis tylesnis ;) >> >> >> On 26/10/13 10:55, Dainiushas wrote: >>> aš nesuprantu kur jūs tą dyzelių smagumą traukiat. Tipo, smarkiau >>> burzgia tai geriau važiuoja? Ar būtina sąlyga, kad iki 2krpm važinėt? >>> >>> Jau nekalbu, kad normalioj mašinoj dėžė bus automatinė, tai išvis pohui >