Kazkas negerai. Galbut modelis nevykes? Nes tiek BMW tiek MB tokiu bajeriu neturi ir po 200kkm On 2013.11.02 19:47, Dainiushas wrote: > 3.0tdi su 8kkm rida - čia kreivas ar damuštas? > > On 2013.11.02 19:26, YZF wrote: >> Jeigu girdi vibracija tai arba modelis kreivas arba egzempliorius >> damustas. Normalus nauji dyzeliai turi lygia 0 vibraciju. Absoliuciai >> nieko nesijaucia. >> >> On 2013.10.28 10:06, Dainiushas wrote: >>> tai mes čia apie visokius visndevyni buvom pradėję. Su V6 savi niuansai, >>> beje, kažkaip jų darbas labai skiriasi. Kai kurie dirba tyliau nei >>> benzinai, kai kuriuose vibracija per visą kėbulą juntama ir garsas >>> nemažas. >>> >>> 2008, jei rida nemaža, negali jau būt išmetimas pavargęs? >>> >>> On 2013.10.28 09:56, Vidas wrote: >>>> Kodėl 2kprm? Turiu 2009u A6 3,0 tdi, pažįstamas paprašė perstatyti jo >>>> 3,2 tfsi (berods 2008 - gimusi prieš pat faceliftą). Jo mašina tikrai >>>> tvarkinga (didelės įmonės vadovas, prižiūri tik 0000). Mano pirmas >>>> įspūdis "kaip ji baubia"... Žinoma benzininis baubimas prilygintinas >>>> muzikai, bet mano dyzelis tylesnis ;) >>>> >>>> >>>> On 26/10/13 10:55, Dainiushas wrote: >>>>> aš nesuprantu kur jūs tą dyzelių smagumą traukiat. Tipo, smarkiau >>>>> burzgia tai geriau važiuoja? Ar būtina sąlyga, kad iki 2krpm važinėt? >>>>> >>>>> Jau nekalbu, kad normalioj mašinoj dėžė bus automatinė, tai išvis >>>>> pohui >>> >