Suveikia tie 500nm kazkuria sekundes dali, o toliau kuo daugiau spaudi, tuo labiau jis dusta. Su benzu kazkaip atvirksciai. Ramiai cruizini mazom apsukom, reikia pashokti - susizemini ir panaudoji daugiau kw/ nm. O ka su dyzeliu daryti? jungti aukstesne pavara kad uztaikytum ant tu 2000rpm? Cia as siek tiek pagrazinau su tuo dyzelio dusimu, ant dideles kubaturos netaip ir jauciasi. Bet kad dyzelio toks jau darbas, prie zemu vaziuoja geriau nei prie aukstu. YZF <yzfasistrink@centras.lt> Wrote in message: > Tai kad normalus dyzelis tyliau dirba negu benzas, mazdaug 50-90% apsuku > diapazono. > > O malonumas traukoje, prie zemu apsuku. Tas A6 3.0d tures 500nm prie > 2000rpm. Duok benza su 500nm prie 2k rpm. > > On 2013.10.26 10:55, Dainiushas wrote: >> aÅ