Tema: Re: Kelininkai hujnuli...
Autorius: raganius
Data: 2013-12-11 21:59:18
Gal tu jau nebevartok pigių narkotikų?

"KEdas"  wrote in message news:l8aejk$5tc$1@trimpas.omnitel.net...

Pradžiai vis tik reikėtų suvokti kodėl yra įvesti akcizai. Ta proga
pakartosiu ką anksčiau rašiau.
Girtis tuo, kad moka akcizus, gali tik visiškas kvailys. Tai mokestis už
sąmoningą kenkimą kitiems visuomenės nariams.
http://www.finmin.lt/web/finmin/ak

Akcizas yra „nuodėmės“ mokestis. Akcizai taikomi toms produktų grupėms,
kurių vartojimas sukelia neigiamas pasekmes, ir kurį (vartojimą)
valstybė stengiasi riboti vykdydama tam tikrą mokestinę politiką, šiuo
atveju, įvesdama mokestį – akcizą naftos produktams. Kodėl deginti
naftos produktus yra nuodėmė? Deginti naftos produktus yra nuodėmė, nes
degintojai verčia aplinkinius kvėpuoti nuodingomis dujomis ir
aerozoliais susidarančiais degimo proceso metu. Tarpe visų degintojų
automobilininkai plius priedo dar skleidžia ir triukšmo taršą.
Automobilių vairuotojai, jūs gadinate orą ir keliate triukšmą
(tiesiogine šių žodžių prasme). Sukeliamų atmosferos pokyčių, kurie
nežinia kuo baigsis, turbūt net neverta minėti.

Perkant kurą mokami du mokesčiai: pridėtinės vertės mokestis (PVM) ir
akcizas. PVM'as eina į bendrą biudžeto katilą be jokio tiesioginio ryšio
su keliais. Daktariškos dešros pirkėjas lygiai taip pat prisideda prie
kelių infrastruktūros palaikymo kaip ir vairuotojas pildamas kurą.

Ir dar vienas paklydimas: Akcizas ir PVM'as niekaip nedalyvauja miestų
biudžetų sudaryme, jie naudojami tik tvarkant valstybinės reikšmės
kelius. Miestų gatvės, kurios ir yra labiausiai dviratininkams
reikalingos, tvarkomos iš savivaldybių biudžetų, kurio pagrindinės
pajamos yra GPM ir NT mokesčiai. Maža dalis skiriama iš valstybės
dotacijų eismo saugumo priemonėms įrengti, tad pvz. Vilniuje, kuriam
paliekama tik 42% surinkto GPM ir yra atimamas visas PVM (tame tarpe ir
už kurą), automobilių vairuotojai turėtų sėdėti po šluota, nes yra
absoliutūs tranai, kurie blogina gyvenimo kokybę visiems likusiems
miestiečiams. Vilniuje, kaip ir kituose didmiesčiuose, praktiškai nėra
valstybinių kelių, tad net aplinkkeliai statomi už miestiečių lėšas.