Bet tai kiek reikai pedalu but, kad tokiom nesamonem tiket? On 2013.12.12 21:00, KEdas wrote: > Ne visiems kenkia, todėl ir apmokestinama pasirinktinai bei labai mažu > tarifu. Siekiama, kad gamyba būtų taupesnė. > > *Elektros energijai (už elektros energijos megavatvalandę):* > > * naudojamai verslo reikmėms, – 1,8 lito, > * kitai elektros energijai – 3,5 lito. > > * > > *Nuo akcizų už elektros energiją atleidžiama:* > > o elektros energija, tiekiama gyventojams; > o elektros energija, tiekiama viešiesiems juridiniams asmenims, > esantiems paramos gavėjais; > o elektros energija, pagaminta naudojant atsinaujinančius > energijos šaltiniu; > o elektros energija, parduodama ar kitaip perduodama asmenims, > naudojantiems elektros energiją elektrai imliuose procesuose > (pavyzdžiui, gamybos procesuose, kuriose elektros energijos > pirkimo kaina sudaro daugiau kaip 50 proc. gaminamo produkto > vieneto savikainos). > > > > 2013.12.12 11:45, karolis rašė: >> Gerbiamasai, >> pasakykite kuo elektros energija kenkia kitiems visuomenes nariams, >> nes irgi apmokestinama akcizu. >> >> >> >> "KEdas" parašė naujienų news:l8aejk$5tc$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Pradžiai vis tik reikėtų suvokti kodėl yra įvesti akcizai. Ta proga >> pakartosiu ką anksčiau rašiau. >> Girtis tuo, kad moka akcizus, gali tik visiškas kvailys. Tai mokestis už >> sąmoningą kenkimą kitiems visuomenės nariams. >> http://www.finmin.lt/web/finmin/ak >> >> Akcizas yra „nuodėmės“ mokestis. Akcizai taikomi toms produktų grupėms, >> kurių vartojimas sukelia neigiamas pasekmes, ir kurį (vartojimą) >> valstybė stengiasi riboti vykdydama tam tikrą mokestinę politiką, šiuo >> atveju, įvesdama mokestį – akcizą naftos produktams. Kodėl deginti >> naftos produktus yra nuodėmė? Deginti naftos produktus yra nuodėmė, nes >> degintojai verčia aplinkinius kvėpuoti nuodingomis dujomis ir >> aerozoliais susidarančiais degimo proceso metu. Tarpe visų degintojų >> automobilininkai plius priedo dar skleidžia ir triukšmo taršą. >> Automobilių vairuotojai, jūs gadinate orą ir keliate triukšmą >> (tiesiogine šių žodžių prasme). Sukeliamų atmosferos pokyčių, kurie >> nežinia kuo baigsis, turbūt net neverta minėti. >> >> Perkant kurą mokami du mokesčiai: pridėtinės vertės mokestis (PVM) ir >> akcizas. PVM'as eina į bendrą biudžeto katilą be jokio tiesioginio ryšio >> su keliais. Daktariškos dešros pirkėjas lygiai taip pat prisideda prie >> kelių infrastruktūros palaikymo kaip ir vairuotojas pildamas kurą. >> >> Ir dar vienas paklydimas: Akcizas ir PVM'as niekaip nedalyvauja miestų >> biudžetų sudaryme, jie naudojami tik tvarkant valstybinės reikšmės >> kelius. Miestų gatvės, kurios ir yra labiausiai dviratininkams >> reikalingos, tvarkomos iš savivaldybių biudžetų, kurio pagrindinės >> pajamos yra GPM ir NT mokesčiai. Maža dalis skiriama iš valstybės >> dotacijų eismo saugumo priemonėms įrengti, tad pvz. Vilniuje, kuriam >> paliekama tik 42% surinkto GPM ir yra atimamas visas PVM (tame tarpe ir >> už kurą), automobilių vairuotojai turėtų sėdėti po šluota, nes yra >> absoliutūs tranai, kurie blogina gyvenimo kokybę visiems likusiems >> miestiečiams. Vilniuje, kaip ir kituose didmiesčiuose, praktiškai nėra >> valstybinių kelių, tad net aplinkkeliai statomi už miestiečių lėšas. >> >> 2013.12.11 16:08, padugne rašė: >>> On Wed, 11 Dec 2013 11:39:25 +0100, "e:squire" <esquires@idiods.komm> >>> wrote: >>>> automobiliu nuvaziuoto kelio mokesciu sanaudoms bent jau galima >>>> priskirti akciza ir pvm nuo degalu kainos, tuo tarpu dviracio >>>> nepriskirsi nieko. taip kad klausimas pareina kitu galu - nachuja >>>> tiesti dviraciu takus, kai dviratininkai nieko nemoka, ir, >>>> atitinkamai, is kokiu saskiu? >>> >>> Tam kad nereikėtų tiek daug mokėt už infrastruktūros automobiliams >>> plėtimą. Plius už nutukusios tautos sveikatos problemas. >>> >> >